Magazinul Hard Rock Cafe se extinde cu un stand in Baneasa Shopping City

Din 11 aprilie, fanii celebrului lant american Hard Rock International sunt asteptati la Baneasa Shopping City pentru a vizita primul stand cu produse marca Hard Rock Cafe deschis in Romania. Evenimentul marcheaza lansarea pe piata a seriei limitate de tricouri ce poarta semnatura lui Jimi Hendrix, unul dintre cei mai mari chitaristi ai tuturor timpurilor.

Din 11 aprilie, fanii celebrului lant american Hard Rock International sunt asteptati la Baneasa Shopping City pentru a vizita primul stand cu produse marca Hard Rock Cafe deschis in Romania. Evenimentul marcheaza lansarea pe piata a seriei limitate de tricouri ce poarta semnatura lui Jimi Hendrix, unul dintre cei mai mari chitaristi ai tuturor timpurilor.

Creat in stilul Rock Shop-ului situat in incinta restaurantului Hard Rock Cafe, standul deschis la parterul complexului comercial din Baneasa pune la dispozitia clientilor sai o serie de produse, precum tricouri, sepci, hanorace, insigne, accesorii sau pahare marca Hard Rock.

Disponibile in variante pentru femei, barbati si copii, articolele vestimentare si accesoriile sunt potrivite atat pentru cei care prefera stilurile casual si rock, cat pentru cei care doresc sa faca un cadou celor dragi.

In primele zile de la deschidere, vizitatorii standului vor primi un card de reducere valabil in restaurantul Hard Rock Cafe, care le va asigura un discount de 10% la nota de plata.
Inaugurarea standului din Baneasa nu aduce fanilor muzicii rock doar posibilitatea de a cumpara produse apartinand unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume.

Evenimentul marcheaza si lansarea pe piata a seriei limitate de tricouri dedicate legendarului chitarist american Jimi Hendrix.

Conceput in colaborare cu artistul Alan Aldridge, creatorul celebrului logo Hard Rock Cafe, tricoul are un design unic si face parte din programul „The Signature Series”, putand fi cumparat numai din locatiile apartinand retelei Hard Rock, din intreaga lume.

Inca din 1990, concernul Hard Rock International a semnat, in scopuri caritabile, parteneriate cu artisti de talie mondiala din lumea muzicii, lansand o serie limitata de tricouri si insigne.

Editia Jimi Hendrix de anul acesta, cea de-a 29-a din proiectul ”The Signature Series”, va sprijini fundatiile “The Fender Music Foundation” si “Jimi Hendrix Park Foundation”.

De-a lungul timpului, programul a inclus creatii semnate de Bruce Springsteen, Bono, Shakira, Green Day, Bon Jovi, Eric Clapton, Ozzy Osbourne si altii. Acestea au adus milioane de dolari pentru o mare varietate de organizatii non-profit, printre care: WHY (World Hunger Year), Fundación Pies Descalzos, Amnesty International sau Crossroads Centre Antigua.