Despre realizarea unui material video de succes, Iulian Moga a povestit: „Trebuie să selectezi întotdeauna ideile în care crezi și să le modelezi după propria viziune. De exemplu, pentru mine este deja al doilea an în care colaborez cu Lipton Ice Tea pentru filmarea spot-ului comercial și întotdeauna am ales alături de echipa Lipton cele mai potrivite locații și modalități de a exprima energia brandului. O zi de filmare cu Lipton te duce cu gândul la vacanță”.
Gabriel Hennessey a fost alături de fanii brandului și le-a povestit ce înseamnă o ședința foto profesionistă.
Antonia a vorbit din perspectiva artistului care colaborează atât în realizarea unui videoclip, a unui spot TV, cât și a unei ședințe foto profesioniste. Despre filmarea spotului Lipton din această vară, Antonia a declarat: „Am băut mult Lipton și ne-am distrat. Îmi place să lucrez cu Iulian. El poate părea strict câteodată, însă rezultatul final este mereu unul de calitate”. Despre ședintele foto alături de Gabriel, Antonia spune: „M-am simțit întotdeauna cea mai frumoasă când am lucrat cu Gabriel. Se vede că își face job-ul cu pasiune și că este într-adevar un profesionist, ceea ce îți oferă încredere”.
Participanții la eveniment au putut pune imediat în practică sfaturile primite de la cei trei invitați, în diverse exericiții foto și video.
Surprizele nu se termină aici pentru fanii Lipton. La finalul verii, aceștia au șansa de a participa la pertecerea ce încheie campania #mievară, alături de Antonia, imaginea Lipton Ice Tea în România anul acesta.