Lay’s Maxx Deep Ridged sunt realizate din cartofi 100% naturali, feliați de două ori mai adâncșizimțați la maxim. Datorită formei speciale, textura chipsurilor este extrem de crocantă și consistentă, iar suprafața lor păstrează mai multă aromă, pentru un gust savuros, mai bogat ca oricând.
Cei doi ambasadori Lay’s, Puya și Cabral, descriu „gustul în formă maxximă” în campania de comunicare a noii game. Ei sunt eroii noului spot TV (https://www.youtube.com/watch?v=HT5rtJ9deOs)Lay’s, în care invită consumatorii să își antreneze simțurile pentru cea mai intensă experiență.
„Lay’s e un brand îndrăzneț, cu apetit pentru inovație. Prin lansarea noii game ne-am propus să transformăm conceptul de snack, să îi “maxximizăm” potențialul. Astfel, am creat un snack „epic”, pentru toți cei cu poftă de experiențe intense, puternice, neașteptate. Pentru lansarea gamei, am decis să completăm sortimentul de bază, chipsurile cu sare, cu două varietăți preferate de consumatorii noștri: paprika și brânză cheddar cu ceapă, gusturi aflate pe primele locuri în preferințele lor”, declară Alina Imbrea,Marketing Director Snacks, PepsiCo Greater Balkans.
Noua gamă este disponibilă în pungi de 65g si 125g.Mai multe informații despre gama Lay’s Maxx Deep Ridged găsiți în magazine și pe pagina de FacebookLay’s România.
Posteaza comentariu