Artista americană, care şi-a lansat în urmă cu o lună propriul brand de parfumuri, intitulat "Fame", intenţionează să pătrundă şi pe piaţa produselor destinate stilului de viaţă sănătos, informează site-ul femalefirst.co.uk, citat de Mediafax.
Pentru moment, numele brandului şi forma sticlelor în care va fi îmbuteliată apa plată promovată de Lady Gaga sunt ţinute în mare secret de echipa de creaţie cu care colaborează artista americană.
"Ştim doar că noul brand de apă plată va fi lansat în viitorul apropiat. Nimeni nu a văzut deocamdată prototipul acelor sticle. Apa plată «Gaga» reprezintă un proiect aflat în pregătire de mai multe luni, iar acum se apropie cu paşi mari ziua în care va fi făcut anunţul despre această lansare", a declarat o sursă pentru New York Daily News.
Presa americană susţine, cu ironie, că noul brand de apă plată ar putea reprezenta un proiect benefic pentru artista americană în vârstă de 26 de ani, care a recunoscut de curând că s-a îngrăşat cu aproape 12 kilograme după ce părinţii ei, Joseph şi Cynthia Germanotta, au deschis un restaurant, Joanne Trattoria, la New York.
Foto: AFP / Mediafax