În calitate de suporter al mișcării olimpice, Coca-Cola a lansat campania Move to the BeatTM prin care va oferi iubitorilor sportului din peste 100 de ţări experienţe memorabile. Campania reprezintă cel mai amplu program de comunicare dezvoltat de către Compania Coca-Cola, la nivel global, în cei 84 de ani de parteneriat şi implicare în Jocurile Olimpice.
Campania Move to the BeatTM va face înconjurul lumii şi include inţiative precum: cursa Torţei Olimpice; campania Integrată de marketing – Move to the BeatTM ; imnul Oficial Coca-Cola al Jocurilor Olimpice; Documentarul şi Spotul TV – Imnul Anywhere in the World ( filmările din timpul înregistrărilor imnului au fost montate sub forma unui documentar care prezintă scurte scene din culisele producerii imnului.
Alături de spotul TV, documentarul va face înconjurul întregii lumi, iar spectatorii îi pot întâlni pe fiecare dintre cei cinci atleţi: Kseniya Vdovina, Maria Espinoza, Taekwondo (Mexic) , Darius Knight, David Oliver si Dayyan Jaffar, Archery (Singapore) ; emisiunea Beat TV ; activări digitale și aplicații revoluționare pe mobil.
Încurajând un stil de viaţă activ şi echilibrat, Coca-Cola va furniza cea mai mare varietate de băuturi oferite vreodată în cadrul Jocurilor Olimpice, pentru a asigura posibilitatea une hidratări adecvate celor aproximativ 14.000 de atleţi şi celor 6 milioane de spectatori care vor fi prezenţi în cadrul Parcului Olimpic din Londra.
Compania Coca-Cola şi-a început îndelungatul parteneriat cu Jocurile Olimpice, prin instalarea standurilor cu băuturi răcoritoare în jurul arenelor de la Jocurile Olimpice din Amsterdam, în 1928. Mai mult, parteneriatul deja existent între Compania Coca-Cola și Comitetul Olimpic Internaţional a fost prelungit până în anul 2020, menţinând astfel rolul Companiei Coca-Cola în calitate de Partener Olimpic Global şi susţinător al Jocurilor Olimpice, pentru o perioadă de 92 de ani fără întrerupere.
© Copyright:
Jocurile Olimpice 2012 celebrate prin campania globală - Move to the BeatTM
În calitate de suporter al mișcării olimpice, Coca-Cola a lansat campania Move to the BeatTM prin care va oferi iubitorilor sportului din peste 100 de ţări experienţe memorabile. Campania reprezintă cel mai amplu program de comunicare dezvoltat de către Compania Coca-Cola, la nivel global, în cei 84 de ani de parteneriat şi implicare în Jocurile Olimpice.
Posteaza comentariu