Procter&Gamble şi mărcile sale Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Fairy®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, head&shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® şi Ace®, în parteneriat cu Comitetul Olimpic Român, lansează, în România, campania “Thank you mom”.
Această iniţiativă doreşte să sprijine echipa naţională a României prezentă la Jocurile Olimpice de la Londra 2012 şi, mai mult decât atât, îşi propune să promoveze dezvoltarea tinerilor prin sport.
“Pentru noi, parteneriatul cu COSR reprezintă sincronizarea misiunii P&G – aproape de oameni pentru o viaţă mai bună - cu obiectivul Comitetului Olimpic Internaţional de a construi o viaţă mai bună prin sport”, afirmă Sotirios Marinidis, General Manager P&G Balcani.
Octavian Morariu, preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Roman, afirmă: ”Jocurile Olimpice sunt menite să contruiască o lume mai bună prin intermediul sportului. Suntem încântaţi de acest parteneriat cu P&G pentru că vine în sprijinul sportivilor, a mamelor şi a familiilor acestora.”
Pentru a îmbunătăţi viaţa oamenilor, P&G este pregătit să susţină implicarea tinerilor şi copiilor în sport prin organizarea de evenimente educaţionale menite să încurajeze mamele să-şi ghideze copiii către o viaţă mai bună prin sport.
Octavian Morariu a mai declarat: ”Practicarea sportului de către copii şi tineri are beneficii dovedite atât în ceea ce priveşte sănătatea, cât şi în dezvoltarea lor psihică şi socială. Copiii sportivi sau activi din punct de vedere fizic au o capacitate de integrare socială mult mai bună şi un simţ al responsabilităţii mult mai dezvoltat. Copiii care practică sport astăzi sunt potenţialii olimpici de mâine.”
Nevoia unei astfel de iniţiative este confirmată şi de sondajul realizat pentru P&G care relevă că aproape jumătate dintre copiii din România (43%) nu practică activităţi sportive, în timp ce gradul de implicare a copiilor în astfel de activităţi organizate în afara orelor de educaţie fizică este de doar 14%.
Având în vedere că 77% dintre copiii implicaţi în activităţi sportive în afara şcolii sunt încurajaţi de părinţi şi de prieteni, P&G a decis să se implice în acţiuni de promovare şi comunicare a beneficiilor sportului, prin evenimente dedicate copiilor, sportivilor şi mamelor acestora.