Peste 600 de persoane au participat în luna martie la concursul “Motive de tandreţe” organizat de Kraft Foods România pe website-ul www.orasultandretii.ro, în cadrul campaniei Milka „Îndrăzneşte să fii tandru”.
Aproximativ 2.500 de fotografii şi mesaje au fost transmise celor dragi prin intermediul concursului lansat în luna femeii, când, mai mult ca oricând, căutăm să ne arătăm aprecierea faţă de soţie, mamă, prietenă, soră, bunică. Participanţii au fost încurajaţi să creeze o expoziţie foto pentru femeile speciale din viaţa lor şi să expună motivele care le fac atât de speciale pentru ei.
„Este un real prilej de bucurie că am reuşit să stârnim emoţii atât de puternice în rândul atâtor persoane. Suntem mândri să vedem că oamenii asociază tandreţea cu ciocolata Milka, aceasta regăsindu-se printre preferinţele lor atunci când vor să-i răsfeţe pe cei dragi”, a declarat Diana Oancea, Marketing Manager Ciocolată şi Bomboane, Kraft Foods România.
Cei peste 44.000 de vizitatori ai Oraşului Tandreţii au avut posibilitatea să voteze cele mai frumoase şi mai originale mesaje şi poze înscrise în concurs. Pe lângă premiile zilnice şi săptămânale oferite, 9 dintre cei mai tandri români care au avut cele mai apreciate motive de tandreţe, au avut şansa de a-şi vedea mesajele şi fotografiile expuse în cadrul expoziţiei “Motive de tandreţe”. Organizată în parcul Herăstrău la sfârşitul săptămânii trecute, expoziţia a fost dedicată femeilor speciale din viaţa lor.
În perioada următoare, Milka îi îndeamnă pe români să continue să facă gesturi tandre pentru cei dragi, în cadrul noii campanii “Îndrăzneşte să o primeşti pe Milka în viaţa ta”, care va începe pe 1 mai şi se va desfăşura timp de 11 săptămâni pe www.orasultandretii.ro.
În luna septembrie 2011, Milka a lansat un oraş virtual care le oferă românilor ocazia de a-şi manifesta tandreţea faţă de cei dragi, prin postarea unor mesaje cu gesturile tandre pe care le-ar face pentru cineva apropiat. Site-ul este o provocare lansată de Milka în cadrul campaniei „Îndrăzneşte să fii tandru” care îi îndeamnă pe români să îndrăznească să se bucure de un moment de tandreţe cu familia şi prietenii, pentru a aduce o notă de emoţie în vieţile lor.
Pentru a vă manifesta tandreţea faţă de cei dragi, Milka vă invită să accesaţi site-ul www.orasultandretii.ro şi să transmiteţi cât mai multe mesaje de tandreţe
În luna femeii, românii au avut noi motive de tandrețe
Peste 600 de persoane au participat în luna martie la concursul “Motive de tandreţe” organizat de Kraft Foods România pe website-ul www.orasultandretii.ro, în cadrul campaniei Milka „Îndrăzneşte să fii tandru”.