Guess Who este protagonistul celei mai noi campanii TV pentru Tech School, programul educaţional inovator inițiat de UPC România, ce se adresează copiilor şi tinerilor cu vârste cuprinse între 11 și 19 ani, pasionaţi de tehnologie. Artistul apare în spot-ul publicitar alături de copii atraşi de cele mai interesante domenii ale viitorului – astronomie, robotică şi programare.
Guess Who îi încurajează şi ȋndeamnă pe toți copiii şi tinerii pasionați de tehnologie să ȋşi urmeze visul şi să îşi înscrie ideile de proiecte pe platforma TechSchool.ro. Astfel, ei vor avea şansa de a se număra printre cei trei câştigători ale căror idei vor fi transformate în realitate. Totodată, copiii şi tinerii care ȋnscriu idei de proiecte pe Tech School pot câştiga un premiu special - un loc ȋn tabăra de vară NASA. În plus față de marile premii, participanții care ȋnscriu proiecte până pe 27 iulie 2012 vor avea oportunitatea de a merge într-o tabără de vară unde vor ȋntâlni alţi copii pasionaţi de tehnologie, vor lua parte la jocuri interactive şi ȋi vor cunoaşte personal pe mentorii Tech School, care ȋi vor motiva şi sfătui cum să ȋşi dezvolte proiectele. Guess Who va fi şi el prezent ȋn tabăra Tech School, pentru a-i inspira pe copii.
„Susţin Tech School pentru că reprezintă acel gram de noroc de care copiii şi tinerii talentaţi şi creativi din România au nevoie pentru a-şi transforma visele în realitate. Tech School le asigură acestor copii accesul la informaţii interesante, pe înţelesul lor, la resurse alternative de educație si la mentori care să îi ajute să îşi şlefuiască ideile, pentru a le putea duce la următorul nivel”, declară Guess Who.
Alături de Guess Who, Tech School este susţinut de specialişti români din străinătate precum Adrian Stoica – Advanced Robotics Research la NASA/JPL – în calitate de advisor şi Aurora Simionescu - Einstein Research Fellowship din partea NASA în cadrul Universităţii Stanford – în calitate de Mentor Tech School. Acesti mentori se întorc în țară cu ocazia evenimentelor Tech School, pentru a le transmite copiilor şi tinerilor că România poate deveni, prin ideile lor, locul potrivit pentru toți cei pasionați de tehnologie.
Guess Who îi inspiră pe copiii pasionati de astronomie
Guess Who este protagonistul celei mai noi campanii TV pentru Tech School, programul educaţional inovator inițiat de UPC România, ce se adresează copiilor şi tinerilor cu vârste cuprinse între 11 și 19 ani, pasionaţi de tehnologie. Artistul apare în spot-ul publicitar alături de copii atraşi de cele mai interesante domenii ale viitorului – astronomie, robotică şi programare.
Posteaza comentariu