Totodată, cu ocazia ediției de anul acesta, muzica simfonică iese din sală și devine o activitate interactivă ce îi implică și îi provoacă pe spectatori. București Creativ, proiectul lansat de Festivalul Internațional George Enescu, își propune să răspândească magia festivalului la nivelul întregului oraș și proclamă Copilăria ca sursă de inspirație pentru creație și ca temă pentru evenimentele din cadrul proiectului.
Astfel, pe durata Festivalului, Băneasa Shopping City devine locație București Creativ și creează Cutia Muzicală Supardimensionată, o instalație interactivă care combină piesele LEGO și artificiile de mecanică și care invită la joacă iubitorii muzicii de calitate de toate vârstele.
Tot în perioada Festivalului Internațional George Enescu, stiliștii Băneasa Shopping City vor oferi informații cu privire la ținuta potrivită pentru un festival de muzică clasică, prin intermediul site-ului www.baneasashoppingcity.ro. Cei care doresc să primească sfaturi direct de la stiliști sunt invitați la o ședință gratuită de consileiere de shopping pentru a-și crea ținuta ideală pentru festival.
De asemenea, playlist-ul ambiental din Băneasa Shopping City va include creații ale lui George Enescu, iar în diverse zone din cadrul centrului comercial, pe perioada weekend-urilor, talentații artiști de la Blade String vor interpreta opere ale marelui compozitor.
Festivalul Internațional George Enescu a început duminică, 30 august, iar iubitorii de muzică clasică au ocazia de a urmări live o selecție a celor mai importante concerte atât la Grand Cinema & More, cât și în alte șase locații partenere din Constanța, Timișoara, Pitești, Oradea, Cluj-Napoca și Brașov.