Prin această inițiativă, Glenfiddich își propune să reunească, sub umbrela Book of Success, noile talente remarcabile din România care vor deveni poveștile de succes de mâine.
Prin urmare, Glenfiddich dorește să anticipeze viitorul și să îi pună sub lumina reflectoarelor, încă de pe acum, pe cei își vor face vocea auzită în decada următoare.
Tinerele talente vor fi nominalizate, pe de o parte, de către membrii Book of Success și de către reprezentanții Glenfiddich și, pe de altă parte, de către publicul larg, prin intermediul paginii de Facebook Glenfiddich Romania și a platformei online www.bookofsuccess.ro.
Designerul Andreea Bădală, arhitectul Attila Kim, antreprenorii Camelia Şucu şi Emmanuel Damanakis, Madeleine Florescu, deţinătoarea primei parfumerii de lux din România, regizorul şi scriitoarea Chris Simion, Mihai Pohonţu, vicepreşedintele diviziei de jocuri a The Walt Disney Company, Sebastian Burduja, consultant în cadrul Băncii Mondiale, Ştefan Iordache, COO Leo Burnett vor fi invitați să nominalizeze pentru Who to Watch tineri în al căror potenţial cred cu tărie, dar şi colegi de generaţie pe care îi apreciază pentru realizările lor.
Poveştile tinerilor nominalizați vor deveni sursă de inspiraţie pentru fiecare român care îşi doreşte să atingă succesul şi vor demonstra că orice reuşită este construită în baza unor valori umane.
La fel ca Book of Success, inițiativa Who to Watch vorbește despre oameni care vor contribui la dezvoltarea domeniilor în care activează şi pot deveni sursă de inspiraţie pentru generaţiile viitoare, subliniind totodată valorile Glenfiddich: spirit de pionierat, ambiţie, leadership, inspiraţie şi încredere.