Garnier a lansat Clubul Garnier, o platforma de comunicare pilot care imbina un program de loialitate, o comunitate online si sfaturi de ingrijire din partea specialistilor Garnier. Garnier invita toate femeile care vor sa aiba cu adevarat grija de frumusetea, idealurile si aspiratiile lor, sa devina membre ale Clubului Garnier, pe www.aigrijadetine.ro.
Aigrijadetine.ro este impartit in patru sectiuni - My Garnier, Ai grija de tine, Sfaturi pentru tine si Comunitate - fiecare cu un rol distinct in cadrul programului "Ai grija de tine".
My Garnier este programul de loialitate prin care orice produs Garnier cumparat poate fi inscris pe site, folosind codul de bare. In urma inscrierii, membrele clubului primesc puncte pe care le folosesc ulterior pentru a comanda premii din catalogul existent pe site. Tot aici, membrele clubului pot castiga o excursie la unul dintre cele mai moderne spa-uri din Europa. Excursiile sunt oferite in cadrul Beauty Miles, un concurs inedit de acumulare de mile.
Clubul Garnier isi invita membrele sa descopere si alte surprize: sa-si stabileasca si sa-si indeplineasca obiectivele personale, de cariera sau timp liber, sa afle sfaturi importante de frumusete si ingrijire direct de la specialistii Garnier, sa se implice in comunitatea Garnier, locul in care iau nastere discutii despre subiectele fierbinti ale momentului si nu numai - ingrijirea pielii si a parului, frumusete, sfaturi, noutati.
Programul "Ai grija de tine" a fost creat de Garnier Romania impreuna cu Garnier International, cu suportul lui Patrick Chambon, New Media Director Garnier International, Mircea Pascu, Direct Marketing Manager Romania si al agentiilor Kinecto si Publicis Net Franta.
Garnier a lansat Aigrijadetine.ro
17 Octombrie 2008
Posteaza comentariu