Andreea Esca a iniţiat o campanie cu ocazia împlinirii a nouă ani de existenţă a revistei The ONE: "Iac-aşa e ia mea". În cadrul acestei acţiuni, prezentatoarea ştirilor PRO TV şi alte vedete ale trustului Media Pro vor apărea pe sticlă îmbrăcate în ie.
"Fiind o revistă 100% românească, am considerat normal să susţinem reinterpretarea fashion a iei româneşti, mai ales că mari designeri internaţionali au folosit ia în colecţii importante. Campania are ca mesaj următoarea idee: esti româncă? Fii mândră de asta! Poartă ie pe 17 mai, oriunde te-ai afla, să arătăm lumii cum arată frumuseţea în româneşte", a scris Esca într-un articol la startul campaniei.
O acţiune similată a fost însă demarată anul trecut de Antena 1, susţine fosta vedetă Pro, Andreea Berecleanu, angajată de ani buni la trustul concurent, Intact. "Mă bucur că Mediapro, din care face parte şi revista The ONE, s-a alăturat campaniei "E timpul românilor" iniţiate de Antena 1 în vara anului trecut. Niciodată nu e prea târziu! Îi doresc revistei The One viaţă lungă şi originalitate. La mulţi ani!", a scris ironic Andreea Berecleanu pe Facebook.
© Copyright: MEDIAFAX
Gâlceava Andreelor: Berecleanu se ia de Esca
Andreea Berecleanu o acuză pe Andreea Esca că i-ar fi furat ideea de campanie pentru promovarea iei româneşti.
Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
17 Mai 2013
Posteaza comentariu