Ideea i-a venit dupa ce care a trait mai multi ani in NYC unde a lucrat pentru brand-uri premium. Acolo a relationat cu clientii si si-a dat seama cat de importanta este parerea unui specialist pentru ei, care sa-i consilieze in alegerea unui produs. Recent mutata in Londra si-a pus ideea in aplicare si a avut bucuria sa constate ca sfaturile ei in domeniu sunt solicitate de oameni cu potential financiar din mai multe colturi ale lumii: New York, Zurich, Paris, Hong Kong.
Ea va lucra cu Bergdorf Goodman, lantul de lux Neiman Marcus si Saks Fifth Avenue dar si cu restaurante si hoteluri din NY si Miami ca platforma de shopping si lifestyle pentru viitorii sai clienti.
De Craciun si Anul Nou, Roxana se va afla in Middle East si Asia, unde va incerca sa dezvolte noi oportunitati."Dupa ce ani la rand am lucrat pentru brand-uri de lux, am fost buyer, am consilia clienti in New York, am realiza ca parerea unui specialist esentiala si foarte apreciata de oamenii care cheltuie mult pe haine dar au o problema in a mixa piesele. Am inceput timid aceasta afacere, de consultanta online, si am constatat ca este foarte bine primita, ceea ce ma bucura enorm. Este posibil ca si CV-ul meu sa le dea incredere in alegerile pe care le fac, am absolvit Parsons si asta e o carte de vizita foarte buna. E o afacere de viitor in care eu cred foarte tare si din care castig foarte bine cat sa fiu inca o fashionista inveterata", a declarat stilistul.