Pe 3 iunie, peste 200 de copii talentați și fani Violetta împreună cu vedeta locală Disney din „I Love Violetta”, Andra Gogan, s-au strâns pe terasa mall-ului Promenada din Bucuresti pentru a le arăta tuturor cum se pregătesc pentru mult-așteptatul concert „Violetta Live”. Ei le-au dedicat un moment de dans special idolilor lor din indrăgitul serial de la Disney Channel, „Violetta”, demonstrând cât de nerăbdatori sunt să ii vadă cântând live pe scenă, pe 2 septembrie.
Coregrafia inspirată de mișcările de dans din „Violetta”, pe câteva dintre cele mai populare melodii din serial - Esto no puede terminar, Ser mejor, En Gira, a fost pregătită de Andra Gogan împreună cu copiii din trupa de dans Amicii.Actorii din Violetta au cucerit inimile audienței tinere din România în ultimii doi ani, serialul ocupând prima poziție în intervalul orar în care este difuzat, în rândul copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 și 14 ani. Așadar, pentru V-loverii români, șansa de a-și vedea personajele preferate live pe scenă, în timpul concertului Violetta Live, va fi cu siguranță o experiență unică în viață.
Spectacolul va avea ca protagoniști vedetele din distribuția originală a serialului - Martina Stoessel (Violetta); Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey) și Alba Rico Navarro (Naty). Concertul va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formație de cinci instrumentiști, decoruri și lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante și costume uimitoare.
Violetta Live se află în prezent în America Latină, în cadrul turneului internațional din 2015 și va reveni în Europa în toamnă, cu 10 spectacole programate în Europa Centrală și de Est, inclusiv în România, pe 2 septembrie, de la 19:30, la Arena Națională din București.Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro și www.eventim.ro, precum și în rețeaua magazinelor Diverta.
Serialul Violetta s-a bucurat rapid de succes în toate piețele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovelă” pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tânără talentată care revine în orașul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câţiva ani în Europa, și reușește să facă față provocărilor și schimbărilor dramatice din viața de adolescentă, pe acorduri muzicale și în ritm de dans. Dublat în 15 limbi, Violetta a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014. Violetta s-a clasat pe locul #1, notorietate spontană, între personajele preferate ale fetelor cu vârsta cuprinsă între 6 și 14 ani, în sudul Belgiei, Franța, Italia, Polonia și Spania.
Violetta a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărţi şi reviste, înregistrând vânzări de peste 3 milioane de cărţi şi un milion de jurnale numai în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Artiștii din Violetta au obținut numeroase discuri de platină, cu vânzări de peste 2 milioane de unităţi în lumea întreagă. Violetta are peste 350 de milioane de vizualizări pe YouTube, la nivel global, înregistrând mai multe căutări pe YouTube decât Justin Bieber în Italia, Spania și Franța.
© Copyright:
Fanii din România se pregătesc pentru concertul "Violetta Live"
Moment de dans Violetta cu peste 200 de copii și Andra Gogan, dedicat vedetelor Disney care vor concerta live în București, pe 2 septembrie.
Posteaza comentariu