Totul începe cu o întâlnire: mergând pe stradă, un om îşi vede reflexia într-o oglindă ... dar în versiunea sa de copil. Mai multe personaje din jurul lui trăiesc, de asemenea, aceeași experiență năucitoare. iecare dintre ei începe să se joace cu varianta lui de bebeluş - “baby-self”: conectarea cu copilul lor interior le conferă tuturor un sentiment de libertate, de renunţare, o comunicare frenetică și spontană. Astfel, joaca se transformă în dans, pe ritmurile piesei ”Here comes the Hotstepper”, remixată de Yuksek pentru Evian.
Spotul a fost lansat în data de 21 aprilie, simultan pe plaformele digitale din mai multe ţări: Franţa, Belgia, Elveţia, Germania, Marea Britaniei, USA, Canada, Rusia, Ucraina, Dubai, Singapore, Taiwan, Japonia. Puteţi să vedeţi filmul Evian Baby&me aici (http://www.youtube.com/watch?v=pfxB5ut-KTs)
În paralel cu filmul, va fi lansată şi o campanie outdoor. Începând cu 15 mai, în Franța, unele staţii de metrou vor fi invadate de postere care vor ilustra 10 portrete de diferite vârste. Fiecare personaj va descoperi cu uimire copilul interior - ”baby-self”- de cealaltă parte a platformelor, printr-un efect de oglindă. Printre acestea, se numără două personaje celebre: campioana de tenis Maria Sharapova și Melissa Reid, talentata jucătoare de golf.
Fiecare dintre noi îşi va putea regăsi copilul interior -”baby-self”, prin intermediul aplicaţiei digitale dezvoltate de BETC Digital şi B-Reel. Tot ce trebuie să faci este să încarci o poză de-a ta, iar aplicaţia o va transforma într-una de bebeluş. Acest lucru este posibil datorită avansatului software de recunoaştere facială, un tratament de reîntinerire perfect pentru a fi distribuit în reţelele sociale!. O nouă experienţă Trăieşte tânăr, disponibilă pe Android, iPhone şi Facebook, ȋncepând cu data de 6 mai a.c.
© Copyright:
EVIAN BABY AND ME
Pe 21 aprilie, Evian a lansat ”Baby & Me”, cea mai nouă campanie globală de brand, creată de BETC. Sub îndemnul Trăieşte tânăr, campania reafirmă viziunea Evian asupra tinereţii: o valoare pozitivă și universală, îmbrăţişată de către fiecare dintre noi, indiferent de vârstă. După “Roller Babies”, cel mai vizionat spot publicitar oficial lansat la nivel global şi după “Baby Inside” cu cei 50.000 de bebeluşi dansatori, Evian doreşte să ofere audienţei sale, încă o dată, un uimitor şi incitant spectacol.
Posteaza comentariu