Topul 100 „Cool Brands” a fost realizat de 66 de formatori de opinie si trendsetteri romani. Acestia au evaluat un numar initial de 300 de branduri, tinand cont de urmatoarele criterii: inovatie, stil, originalitate, autenticitate, dezirabilitate si unicitate. Cei 66 de formatori de opinie au ales 10 branduri/categorie, in ordinea crescatoare privind factorul „cool” pe care acestea il detin din punctul lor de vedere.
Formatorii de opinie au avut voie sa selecteze doar marci cu care sunt in relatie sau in competitie directa.
Conform Forbes Romania, selectia formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza si interpretarea rezultatelor a fost realizata de ANTZ, agentie de coolhunting.
Categoriile cuprinse in Top 100 „Cool Brands” realizat de Forbes Romania au vizat domeniile Non-Food, Lux, Media, FMCG, Miliardari, Financiar, Auto, Tehnologie, Comert si Servicii.
„Suntem mandri sa fim prezenti in acest top al brandurilor cool, Electrolux fiind o companie care pune mult pret pe inovatie, dar si pe autenticitate in comunicarea cu consumatorii sai. Atat la nivel global, cat si in Romania, implementem diverse proiecte care incurajeaza ideile originale si care pot aduce un real beneficiu consumatorilor. Ma refer aici in special la Electrolux Design Lab, o competitie globala cu o traditie de 10 ani. In plus, multe dintre produsele noastre au fost premiate in cadrul unor concursuri internationale de renume, atat pentru design-ul exceptional, cat si pentru tehnologia utilizata. Chiar in acest an, Electrolux a primit 11 premii red dot design”, declara Carmen Georgescu, Marketing Manager East Europe South Cluster Electrolux.
Alaturi de Electrolux, printre cele mai cool branduri se numara: Apple, IKEA, Nokia, Dior, Coca-Cola, dar si branduri locale, precum Plafar, Gerovital, Elmiplant sau Dacia.