Prin susținerea acestui concurs, Dove a readus în discutie abordarea sa diferită asupra frumuseții, viziunea conform căreia frumusețea adevărată vine atât din interior, cât şi din exterior. Dove încurajează femeile să-și recunoască, să-și valorifice propria frumusețe și să o privească ca pe o sursă de încredere.
Sore Mihalache, Dima Trofin și Ilinca Vandici, alături de partenerii lor, și-au depășit limitele în ultima ediție a emisiunii, transmițând publicului din sală și telespectatorilor emoție și energie pozitivă.
Invitați la marea finală de vineri au fost și 10 fani ai emisiunii care, în urma unui concurs derulat de Dove pe pagina de Facebook (www.facebook.com/dove), au avut ocazia să trăiască împreună cu concurenții emoția și bucuria din culise.
Dove este partenerul principal al emisiunii „Dansez pentru tine” de opt sezoane și în fiecare ediție și-a propus să le reamintească atât participanților, cât și telespectatorilor să-și descopere frumusețea adevărată și să fie încrezători în propriile forțe.
Dove susține împlinirea visului câștigător al emisiunii ”Dansez pentru tine”
În calitate de prim-ambasador Dove, Oana Cuzino a înmânat vineri seară cecul în valoare de 60.000 de euro oferit de Dove câștigătorilor emisiunii Dansez pentru tine, Ilinca Vandici și Răzvan Marton.