Virtual Bucharest, varianta virtuala a centrului capitalei, isi deschide portile in Second Life. Replica virtuala este o alternativa la markertingul clasic si se va deschide pe 28 noiembrie catre public.
Virtual Bucharest este o reproducere in detaliu a Pietei Revolutiei cu: Cladirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitara si cu stradutele din jur care au spatii comerciale la parter. Interioarele sunt adaptate lumii virtuale. In Biblioteca Central Universitara exista o zona de orientare pentru utilizatorii noi, care sa-i ajute sa stapaneasca mai usor interfata platformei.
In interiorul Palatului Regal este amenajata o expozitie cu cele mai reprezentative lucrari realizate de pictori romani, din colectia Muzeului. Spatiul mai dispune de o sala de conferinte echipata pentru transmisii live si evenimente cross-reality (care se intampla in realitate si in Second life in acelasi timp) si un spatiu de socializare si de interactiune pentru comunitate.
In Virtual Bucharest vor exista spatii disponibile pentru promovarea brandurilor romanesti care doresc sa foloseasca platforma pentru a-si prezenta produsele sau serviciile si pentru a interactiona cu utilizatorii. Companiile romanesti vor avea posibilitatea de a testa puterea lumilor virtuale si marketingul interactiv intr-un spatiu 3D cu puternic accent local.
Ideea Bucurestiului Virtual s-a nascut urmarind trendul dezvoltatorilor din industrie de a crea asa numitele "mirror-worlds" - spatii virtuale care reproduc locatii din realitate. Virtual Bucharest a fost gandit, in primul rand, ca locul de intalnire al romanilor in Second Life (indiferent ca sunt in Romania sau in strainatate), dar si ca o oglinda digitala a mediului de afaceri local, un spatiu de promovare a brandurilor si companiilor locale.
Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale. In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzactiilor zilnice se ridica la peste 1.5 milioane de dolari americani. Utilizatorii Second Life sunt in general trend-setteri si early adopters, persoane cu influenta in cercurile lor sociale si stapanesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea sunt producatori de continut - scriu pe bloguri, folosesc photo si video sharing sau produc bunuri virtuale.
Din 28 noiembrie, Bucurestiul este prezent in Second Life
28 Noiembrie 2008
Posteaza comentariu