Delia îşi exportă muzica: „Da, mamă!“ devine „Yes, Mother!“

Cântăreaţa îşi va înregistra majoritatea pieselor în limba engleză pentru a începe o campanie de promovare la nivel internaţional.
După succesul înregistrat în acest an, Delia Matache se pregăteşte să intre pe piaţa muzicală internaţională. Ea vrea să-şi exporte muzica pe plan extern, aşa că a decis să cânte în română în ţară, iar afară în engleză. Astfel, controversata piesă "Da, mamă!" va deveni, în curând, "Yes, Mother!", anunţă Libertatea.

"La anul, imediat după vacanţa din Asia, Delia va începe o campanie agresivă de promovare internaţională. Va lucra cu un cunoscut producător de peste hotare şi va scoate mai mult piese în engleză şi-n alte limbi de circulaţie internaţională, pentru că afară asta se cere.
Deja a avut concerte în mai multe ţări şi în această perioadă, ultimul în Austria, chiar weekendul ce tocmai s-a încheiat"
, a declarat pentru ziarul citat o sursă din staff-ul vedetei.

În afara contractelor pe care le-a semnat deja pentru concertele din această lună plină în evenimente, artista scoate bani frumoşi chiar şi din... colinde şi publicitate, scrie Libertatea. Astfel, Delia va merge să cânte în casele anticolindătorilor, în cadrul unei campanii organizate de un mall din Bucureşti, iar acest contract îi va aduce artistei un câştig consistent.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod