Danone anunță parteneriatul global dintre Activia şi Shakira pentru noua campanie „Îndrăznește să te simți bine”

Astăzi 12 martie 2014, Danone România este încântată să anunțe parteneriatul Activia cu vedeta internaţională Shakira, superstarul columbian susținând noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrăznește să te simți bine”. Colaborarea internațională readuce în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” printr-un dans nou tematic și original care celebrează sănătatea și starea de bine din interior.

Filmat în Barcelona, noul spot TV o prezintă pe Shakira dansând într-o pădure de poveste, sub o ploaie aurie de praf de stele, pentru a exprima astfel bucuria stării de bine. Shakira declară: “Cred că a avea grijă de sănătate este secretul unei stări permanente de bine, iar dansul este una dintre modalităţile de a transmite și a exprima starea de bine interioară şi modul în care aceasta este percepută din  exterior.”

Noua piesă a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusă pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigură coloană sonoră a spot-ului TV.

Creată de agenţia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama reprezintă elementul central al primei campanii de comunicare integrată, derulată de brandul Activia la nivel global, campanie ce se va lansa în data de 16 martie, în peste 50 de țări din întreaga lume. Regizat de binecunoscutul fotograf și regizor, Jaume de Laiguana, spotul publicitar a fost realizat de o echipă  de renume care îi include şi pe Art Director-ul Eugenio Caballero, câștigător al unui Oscar, și pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.

"Shakira este cea mai potrivită vedetă pentru a exprima starea interioară de bine.
Ea exemplifică perfect rolul esenţial al acesteia pentru a se putea exprima ca o artistă al cărei succes a cucerit lumea”,
declară Anca Stroe, director de marketing Danone Sud Estul Europei.

2014 este Anul schimbării în bine în România, campanie care a început cu Mihaela Rădulescu desemnată Maestra Stării de Bine. Noua campanie globală va exprima starea de bine prin dans, în timp ce Mihaela va continua să ofere - prin puterea propriului exemplu -  inspirație pentru adoptarea de obiceiuri sănătoase, alimentare și de stil de viață.
Vom continua astfel să susținem schimbarea în bine pentru toate femeile din România.