Da un refresh vietii urbane!

Începând de joi, 22 septembrie şi până pe 19 noiembrie, Pepsi organizează cea mai amplă competiţie naţională de proiecte creative pe Facebook, sub umbrela Refresh Your World. Sunt invitaţi să participe toţi cei care au curajul să privească lucrurile altfel şi îndrăznesc să o arate şi altora.
Începând de joi, 22 septembrie şi până pe 19 noiembrie, Pepsi organizează cea mai amplă competiţie naţională de proiecte creative pe Facebook, sub umbrela Refresh Your World. Sunt invitaţi să participe toţi cei care au curajul să privească lucrurile altfel şi îndrăznesc să o arate şi altora.
 
Pepsi oferă  20.000 de dolari pentru marea temă a competiţiei: Da un refresh vietii urbane! Acum e momentul ca tinerii care şi-au dorit întotdeauna să schimbe ceva în jurul lor să-şi pună creativitatea la contribuţie şi să dea un REFRESH vieţii lor urbane.
Ideile de refresh nu trebuie să salveze lumea, ci doar să ii reprezinte, să fie creative şi să prindă bine şi altora din jur.

Celor care poate vor să transforme terenul viran de lângă casă în grădină japoneză, să facă o discotecă în pasaj sau o plajă în parcare, Pepsi le dă ocazia să îşi înscrie ideile în competiţia Pepsi Refresh Romania. Cea mai neconvenţională şi de impact idee de reîmprospătat lumea din jur se premiază cu 20,000 de dolari pentru a fi pusă în aplicare.


Participanţii trebuie să intre pe aplicaţia special creată pe pagina de facebook a Pepsi România – www.facebook.com/PepsiRomania  să îşi inscrie şi argumenteze ideea (in perioada 22 septembrie – 19 octombrie) şi să strângă cât mai multe voturi (intre 20  octombrie si 2 noiembrie). Timp de o lună, proiectele înscrise vor fi votate,  criticate sau aclamate şi selectate pentru marea  finală, unde se vor califica cele mai creative şi de impact zece idei.