Cum vor fi despăgubiţi fanii care au răbdat de sete la show-ul lui Robbie Williams

Companiile Coca-Cola şi Ursus, care s-au numărat printre furnizorii concertului pe care Robbie Williams l-a susţinut, vineri, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, le cer scuze spectatorilor care au întâmpinat dificultăţi în momentele în care au încercat să achiziţioneze apă şi alte băuturi.

"Coca-Cola a fost unul dintre furnizorii concertului Robbie Williams din 17 iulie 2015, dorind să fie alături de fani la acest eveniment unic. Ne pare rău pentru dificultăţile întâmpinate de participanţii la concert, atunci când au încercat să achiziţioneze apă sau orice alt produs, pentru a se hidrata. Coca-Cola a respectat condiţiile impuse de organizatorii evenimentului, atât în ceea ce priveşte numărul de puncte de servire, cât şi amplasarea acestora sau modalităţile de plată puse la dispoziţia spectatorilor.

Vremea caniculară, numărul mare de participanţi şi aspecte care au ţinut de organizarea evenimentului au generat această situaţie neplăcută. Ne dorim ca asemenea momente să nu se mai repete şi vom căuta soluţii pentru viitor", se arată în comunicatul emis de Coca-Cola şi citat de Mediafax.

Pe de altă parte, Ursus, în calitate de sponsor şi furnizor de bere al evenimentului, a cerut scuze celor care nu au reuşit să achiziţioneze băuturi şi au petrecut foarte mult timp aşteptând la coadă şi transmite că le oferă celor nemulţumiţi un cadou.

"Reprezentanţii Ursus au făcut tot posibilul pentru a asigura o bună desfăşurare a activităţii în limitele impuse de organizator.
Numărul şi amplasarea punctelor de servire, cât şi modalitatea de plată au fost stabilite de către organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar însă că o mare parte din cei prezenţi la concert au avut parte de o experienţă neplăcută legată de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis să le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemulţumiţi de experienţa de organizare a concertului un bax de Ursus Premium cadou (6 doze de 0,5L)"
, se arată pe pagina de Facebook a brandului.

Potrivit companiei Ursus, "cu ajutorul sugestiilor şi sesizărilor primite", îşi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente, pentru a evita neplăcerile clienţilor în viitor.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod