Campania „Dorna. Natura eşti tu” îşi propune ca, în atmosfera încărcată şi zgomotoasă a oraşului, să reorienteze atenţia consumatorilor către acele instincte naturale care ne definesc: forţa, rezistenţa, ambiţia şi pasiunea, nevoia de a oferi protecţie sau capacitatea de adaptare.
Noua campanie de comunicare continuă misiunea brandului Dorna de a fi mereu aproape de oameni, punându-le la dispoziţie elementele prin care să aducă natura mai aproape zi de zi, în cea mai echilibrată formă – apa pură izvorâtă din adâncul munţilor din Vatra Dornei.
“Natura eşti tu” este o evoluţie a precedentelor campanii Dorna: brandul a ales să inoveze cu prima campanie lansată, viziunea pornind de la apă ca esență a vieții: „Ești 70% apă, ești ceea ce bei". Anul următor, pentru a răspunde nevoii consumatorilor de energie pozitivă, ia naştere „Orașul Dorna": un loc imaginar unde natura și tehnologia se îmbină armonios.
2013 este anul schimbării, anul unei noi perspective, Dorna invitând consumatorii să-şi descopere propria natură, ascultând instinctele care îi ghidează zi de zi.
Cu fiecare strop de Dorna, te reîncarci cu natură, pentru că natura eşti tu.
Cu fiecare strop de Dorna, ai natura în instinct!
Sub sloganul „Natura eşti tu”, Sistemul Coca-Cola România dezvoltă pentru brandul Dorna o nouă şi spectaculoasă campanie de comunicare, prin care invită consumatorii să-şi redescopere instinctele naturale.