Campania „Dorna. Natura eşti tu” îşi propune ca, în atmosfera încărcată şi zgomotoasă a oraşului, să reorienteze atenţia consumatorilor către acele instincte naturale care ne definesc: forţa, rezistenţa, ambiţia şi pasiunea, nevoia de a oferi protecţie sau capacitatea de adaptare.
Noua campanie de comunicare continuă misiunea brandului Dorna de a fi mereu aproape de oameni, punându-le la dispoziţie elementele prin care să aducă natura mai aproape zi de zi, în cea mai echilibrată formă – apa pură izvorâtă din adâncul munţilor din Vatra Dornei.
“Natura eşti tu” este o evoluţie a precedentelor campanii Dorna: brandul a ales să inoveze cu prima campanie lansată, viziunea pornind de la apă ca esență a vieții: „Ești 70% apă, ești ceea ce bei". Anul următor, pentru a răspunde nevoii consumatorilor de energie pozitivă, ia naştere „Orașul Dorna": un loc imaginar unde natura și tehnologia se îmbină armonios.
2013 este anul schimbării, anul unei noi perspective, Dorna invitând consumatorii să-şi descopere propria natură, ascultând instinctele care îi ghidează zi de zi.
Cu fiecare strop de Dorna, te reîncarci cu natură, pentru că natura eşti tu.
© Copyright:
Cu fiecare strop de Dorna, ai natura în instinct!
Sub sloganul „Natura eşti tu”, Sistemul Coca-Cola România dezvoltă pentru brandul Dorna o nouă şi spectaculoasă campanie de comunicare, prin care invită consumatorii să-şi redescopere instinctele naturale.
Posteaza comentariu