Copiii donează pentru copii, cu ajutorul ECCO

De Ziua Internațională a copiilor, ECCO îi încurajează pe cei care trec pragul magazinelor sale să doneze pantofii pe care copiii lor nu îi mai poartă, în cadrul campaniei caritabile „Copii pentru copii”. Peste 200 de copii aflați în grija asociației „Ana și Copiii” din București se vor bucura de pantofii aduși în magazinele ECCO până pe 10 iunie.

De Ziua Internațională a copiilor, ECCO îi încurajează pe cei care trec pragul magazinelor sale să doneze pantofii pe care copiii lor nu îi mai poartă, în cadrul campaniei caritabile „Copii pentru copii”. Peste 200 de copii aflați în grija asociației „Ana și Copiii” din București se vor bucura de pantofii aduși în magazinele ECCO până pe 10 iunie.

Oricine poate dona pantofii rămași mici copiilor lor, în magazinele ECCO din Bucuresti, Iași, Timișoara, Constanța și Cluj-Napoca, între 18 mai si 10 iunie 2012. Ca o recompensă pentru gestul lor, ECCO oferă o reducere de 10% la cumpărarea unei perechi de pantofi din noua colecție ECCO pentru copii. Pantofii donați în timpul campaniei vor fi apoi triați, igienizați și recondiționați.

Donațiile vor merge în final către copiii aflați sub grija asociatia Ana și Copiii din București, care derulează programe menite să împiedice abandonul școlar și familial.  Înființată în urmă cu 6 ani, asociația se ocupă de 250 de copii provenind din familii numeroase, fără posibilități financiare, din București și din zonele limitrofe. Prin programele asociației, copiii primesc regulat rechizite, îmbrăcăminte și o masă caldă și sunt ajutați la lecții, în timp ce părinții lor sunt consiliați și ajutați să își găsească slujbe. Mai multe informații despre programele asociației Ana și Copiii se găsesc pe siteul www.anasicopiii.ro sau pe pagina de Facebook.

„Pentru o familie cu mulți copii și fără posibilități materiale, cumpărarea unei perechi de pantofi este un adevărat efort.

Nu de puține ori, doi frați împart aceeași pereche de pantofi: unul din ei poartă încalțările dimineața, la cursuri, iar celălalt frate încalță aceeași pereche de pantofi după-amiaza, când merge la școală. Campania ECCO Copii pentru copii este binevenită pentru cei 250 de copii aflați în grija noastră”, spune președintele asociației „Ana și Copiii”, Mihaela Voivozeanu.

Campania ECCO „Copii pentru copii” a ajuns la a patra ediție în acest an. Anul trecut, peste 200 de perechi de pantofi au mers la copiii de la Centrul pentru Primire în Regim de Urgenţă Timis, Complexul de Servicii Destinate Protecţiei Copilului nr. 1 din Cluj, Centrul Pinocchio din Bucureşti, Centrul Maternal Mangalia și Centrul de Primire în Regim de Urgenta Constanţa și la copiii din Complexul Bogdăneşti  din Iaşi.

„Orice părinte a trecut prin acel moment în care descoperă că pantofii care până mai ieri i se potriveau copilului sunt deodata mici. De ce i-am arunca? O simplă pereche de pantofi poate însenina ziua unui copil mai puțin norocos. Speram ca în acest an, cu ajutorul clienților noștri, să bucurăm mai mulți copii ca în anii trecuți”, declară Victor Tighinean, directorul ECCO România.

Campania caritabila „Copii pentru copii” face parte din politica de responsabilitate socială pe care ECCO o duce la nivel global.

Între inițiativele companiei scandinave se numără și programul caritabil ”ECCO Walk for life”, menit să ajute copiii defavorizați, să încurajeze un stil de viață sănătos și să protejeze natura, prin colaborări ale ECCO cu organizații ca UNICEF, Street Kids International, Danish Heart Foundation și World Wildlife Fund (WWF).

ECCO, unul din cei mai mari producători de încălţăminte din lume, ce combină armonios stilul şi confortul, şi-a construit succesul oferind produse de calitate, utilizând tehnologii inovatoare şi design adaptat filozofiei ”pantoful trebuie să se adapteze piciorului”. ECCO este singurul producător de încălţăminte care gestionează întregul proces de fabricare, iar angajaţii săi sunt forţa creatoare din spatele produselor, al design-ului şi al dezvoltării brandului, asumându-şi responsabilitatea pentru fiecare detaliu. Produsele ECCO se găsesc în 4.000 de locaţii din peste 90 de ţări din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.ecco.com.

Cu o investiție de 100.000 de euro, ECCO a deschis primul magazin tip ECCO UNITY în Palas Mall Iaşi

ECCO a deschis pe 31 mai primul său magazin UNITY din România, în Palas Mall din Iași. Pornind de la atenţia deosebită acordată design-ului, la eficientizarea spațiului de expunere și până la îmbunătățirea experienței de cumpărare, noul magazin a fost gândit după valorile conceptului UNITY.

În perioada 1-4 iunie, noii clienți sunt întâmpinați în cel mai nou magazin ECCO cu o promoție specială: 30% reducere la a doua pereche de pantofi sau geantă cumpărată până pe 4 iunie.

Noul concept UNITY conferă magazinului o imagine mai modernă, mai elegantă și mai sofisticată. Față de conceptul anterior, Unity este ilustrat atât printr-un spaţiu mai aerisit, în care produsele ECCO ies mult mai bine în evidență, printr-un decor special al vitrinelor, cât şi printr-un sistem de sonorizare performant, care întregește experiența cumpărătorilor datorită muzicii ambientale special create pentru clienții ECCO. Noul tip de magazin ECCO îşi propune să fie un spațiu primitor pentru cei mai diverşi vizitatori, dar care au un singur interes comun: încălțămintea confortabilă și de calitate.

Victor Tighinean, Managing Director ECCO România, declară: „ECCO International a implementat conceptul Unity în diferite magazine din întreaga lume încă din 2011. A venit rândul nostru să îmbunătățim experiența consumatorului ECCO și în România. Nu întâmplător am lansat conceptul în Iași, Palas Mall fiind unul dintre cele mai interesante proiecte de retail din afara Bucureştiului. În ciuda conceptului complet nou pe piața locală, ne așteptăm ca startul să fie dificil, în orice centru comercial fiind nevoie de minim 1 an pentru a atinge profitul.

Dar suntem convinși că acest proiect va avea succes. Pregătim un proces amplu de refitting al magazinelor noastre din toată țara, astfel încât să facem trecerea completă la conceptul Unity. Pe termen lung, planul nostru este să deschidem 2–3 magazine pe an, mai ales în orașele mari, cu peste 300.000 de locuitori și în Capitală”.

Magazinul ECCO din Palas Mall se întinde pe o suprafață de 103 metri pătrați  și este cel de-al 13-lea magazin ECCO din țară.

ECCO Shoes International este în top 3 al celor mai mari producători de încălțăminte din lume, cu vânzări de 20 de milioane de perechi în peste 5.500 de locații, dintre care 1.000 de magazine monobrand, în peste 90 de țări din lume. Ghidându-se după filozofia brandului – „încălţămintea trebuie să se potrivească piciorului şi nu invers” – ECCO colaborează cu institutul de cinetică din Köln pentru a-şi îmbunătăţi continuu performanţele produselor sale.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod