Colgate-Palmolive România sărbătoreşte împreună cu românii 20 de ani

Cu ocazia aniversării a 20 de ani de existenţă pe piaţa din România, Colgate-Palmolive a lansat o campanie integrată de comunicare dedicată acestui moment. „De 20 de ani alături de tine” implică activităţi în magazine şi pe internet şi invită românii să continue parteneriatul de succes dezvoltat până acum. Acest proiect aniversar îmbină o componentă socială puternică (2% din vânzările înregistrate de Colgate-Palmolive vor fi direcţionate pentru renovarea spitalelor din România), cu o componentă promoţională ce va răsplăti cu multe premii consumatorii ce aleg produsele din portofoliul Colgate-Palmolive.
Cu ocazia aniversării a 20 de ani de existenţă pe piaţa din România, Colgate-Palmolive a lansat o campanie integrată de comunicare dedicată acestui moment. „De 20 de ani alături de tine” implică activităţi în magazine şi pe internet şi invită românii să continue parteneriatul de succes dezvoltat până acum. Acest proiect aniversar îmbină o componentă socială puternică (2% din vânzările înregistrate de Colgate-Palmolive vor fi direcţionate pentru renovarea spitalelor din România), cu o componentă promoţională ce va răsplăti cu multe premii consumatorii ce aleg produsele din portofoliul Colgate-Palmolive.

Astfel, orice produs participant în campania „De 20 de ani alături de tine” şi achiziţionat între 1-31 iulie 2012 contribuie la fondurile care vor fi donate de Colgate-Palmolive pentru renovarea spitalelor din România. Campania naţională în magazine se desfăşoară în perioada 5-22 iulie, în peste 100 de magazine mari, mici şi mijlocii, puncte selecţionate ce fac parte din reţelele Carrefour, Real, Cora, Auchan, Kaufland, Mega Image, Billa sau Cash & Carry (Metro şi Selgros).

Consumatorilor li s-au pregătit o serie de surprize în magazine, unde ambasadorii Colgate-Palmolive (România) vor promova noua campanie, vor oferi informaţii despre regulament şi, mai mult decât orice, vor mulţumi românilor pentru 20 de ani de proiecte şi produse de succes de care s-au bucurat împreună.
Astfel, un număr mare de români vor putea câştiga unul dintre sutele de premii puse în concurs.

Detaliile campaniei şi regulamentul vor putea fi consultate de pe 5 iulie pe microsite-ul dedicat campaniei www.colgatepalmolive20ani.ro sau pe pagina de Facebook www.facebook.com/ColgateRomania/ www.facebook.com/PalmoliveRomania.


Colgate-Palmolive a decis să marcheze împlinirea a 20 de ani pe piaţa din România într-un mod reprezentativ pentru activitatea companiei de până în prezent. Astfel, Colgate-Palmolive (România) va dona 2% din vânzările înregistrate pe parcursul întregii luni iulie 2012 pentru renovarea spitalelor din România.

Alături de componenta socială, compania a pregătit şi o serie de surprize speciale în magazine şi pe internet pentru consumatori, mulţumindu-le pentru ataşamentul faţă de brandurile companiei Colgate-Palmolive.

Încă de la intrarea pe piaţa românească, activitatea Colgate-Palmolive (România) a însemnat mai mult decât lansarea unui număr impresionant de produse inovatoare. În spiritul filozofiei fondatorului său, William Colgate, un pilon important al activităţii companiei în România este reprezenat de numeroasele campanii de responsabilitate socială derulate cu scopul de a promova şi încuraja în rândul românilor obiceiuri sănătoase de îngrijire orală şi personală.
Rezultatele acestora vorbesc de la sine:

•    5.500.000 de elevi beneficiari ai programelor de educaţie pentru sănătate orală în şcoli, prin intermediul cărora aceştia au beneficiat de produse Colgate-Palmolive gratuite;
•    500.000 de copii implicaţi în programul educaţional ”Spală-te pe mâini”;
•    100.000 ron investiţi anual pentru susţinerea facultăţilor de medicină dentară;
•    35.000 ron acordaţi anual ca burse pentru studenţii la medicină dentară;
•    8.000 de medici dentişti incluşi în programe de prevenţie în cabinetele de medicină dentară;

Totodată, compania a realizat finanţări importante pentru susţinerea instituţiilor din sistemul sanitar, oferind donaţii pentru renovarea şi dotarea tehnologică cu echipamente de ultimă oră şi dezvoltarea spitalelor din România – dintre care amintim achiziţionarea echipamentului medical, de ultimă generaţie, al blocului operator din Spitalul Universitar de Chirurgie Orală şi Maxilo-Facială „Prof. Dr. Dan Theodorescu” din Bucureşti sau proiectul de renovare a Spitalului Marie Curie.

„Preocuparea permanentă pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii face parte din ADN-ul companiei Colgate-Palmolive.
În acest sens, implicarea activă în societate, fie că vorbim despre proiecte educaţionale sau despre campanii de responsabilitate socială, a fost dintotdeauna o constantă în activitatea noastră. În mod firesc, ne-am dorit ca şi împlinirea a 20 de ani pe piaţa din România să fie marcată într-un mod caracteristic companiei. Astfel, pe tot parcursul lunii iulie, vom oferi 2% din vânzările noastre, la nivel naţional, pentru renovarea spitalelor din România, initiaţivă care vine în completarea seriei ample de proiecte de responsabilitate socială dezvoltate de-a lungul timpului de către Colgate-Palmolive (România)”
, a declarat un reprezentant Colgate-Palmolive (România).

Prin toate programele de implicare socială şi de informare derulate în această perioadă, compania Colgate-Palmolive (România) a promovat obiceiurile sănătoase pentru o igienă orală şi personală completă, a încurajat proiectele de dezvoltare profesională a tinerilor specialişti din domeniul medicinei dentare şi a susţinut cu fonduri dezvoltarea, renovarea şi dotarea tehnologică a spitalelor din România.  

În cei 20 de ani de activitate, Colgate-Palmolive (România) s-a bucurat de susţinerea multor parteneri de încredere, contribuind împreună la informarea şi educarea românilor cu privire la sănătatea orală şi igiena personală, dar şi la promovarea studenţilor şi tinerilor profesionişti din domeniul medicinei dentare.
Dintre aceştia, amintim Asociaţia Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România (AMSPPR), Societatea Naţională de Cruce Roşie, Societatea Română de Dermatologie, universităţi, foruri educaţionale sau instituţii de sănătate.

În concluzie, Colgate-Palmolive (România) marchează 20 ani de inovaţie, educare, îngrijire şi sănătate, evidenţiindu-se ca un promotor al sănătăţii orale şi personale, un susţinător al sistemului sanitar român şi al educaţiei dentare în România.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod