”Sarbatorim Ziua Mondială a Sănătăţii Orale care se celebrează anul acesta în premiera pe 20 martie. Ne bucurăm să marcăm această zi in cadrul campaniei noastre Luna Sănătăţii Orale Colgate ce-şi propune informarea opiniei publice asupra problemelor oro-dentare şi conştientizarea importanţei asigurării şi menţinerii unei stări optime de sănătate orală. In calitate de lider mondial şi local în categoria produselor de igienă orală, compania noastra este preocupată direct de creşterea nivelului de informare şi educare cu privire la sănătatea orală în rândul românilor prin acţiuni susţinute pe parcursul întregului an”, au declarat reprezentanţii Colgate-Palmolive România.
Colgate derulează în perioada 21 februarie - 24 martie 2013 Luna Sănătăţii Orale, o amplă mişcare de promovare a sănătăţii orale ce are loc în fiecare an incă din anii 1990, într-un parteneriat de tradiţie cu AMSPPR (Asociaţia Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România).
Campania naţională „Iubeşte-ţi zâmbetul, dăruieşte-i sănătate” implică patru personalităţi publice din România, Andreea Berecleanu, Giulia, Dana Rogoz şi Andreea Ibacka, care dezvăluie alegerile lor în ceea ce priveşte îngrijirea sănătăţii orale prin testimoniale video. Cele patru ambasadoare susţin importanţa unei igiene orale corecte, complete şi potrivite fiecăruia, promovând patru tipuri de sisteme de îngrijire orală:
Andreea Berecleanu recomandă Colgate Total ca soluţie ideală pentru o protecţie antibacteriană completă, imbatabilă, pe parcursul întregii zile.
Dana Rogoz promovează produsele din sistemul Colgate Max White One, care ajută la obţinerea unui zâmbet cu o nuanţă mai alb în doar o săptămână.
Giulia foloseşte Colgate Total Pro Gum Health, soluţia completă pentru îngrijirea sănătăţii gingivale.
Andreea Ibacka susţine utilizarea Colgate Sensitive Pro Relief, pasta de dinţi revoluţionară ce calmează instantaneu durerea provocată de sensibilitatea dentară şi are un efect de durată.
Testimonialele ambasadoarelor Lunii Sănătăţii Orale pot fi urmărite pe pagina oficială de Facebook Colgate România, unde utilizatorii sunt invitaţi să descopere sistemul de îngrijire orală care li se potriveşte, completând testul disponibil în aplicaţia dedicată campaniei. Tot pe pagina de Facebook Colgate România, în cadrul campaniei activează un tab educaţional „Întreabă medicul”, prin intermediul căruia Medicul Stomatolog Dr. Raul Paraschivescu răspunde întrebărilor consumatorilor, oferind sfaturi şi recomandări pentru o sănătate orală completă.
In plus, orice produs Colgate cumpărat poate intra în concurs, fie in magazine fie prin aplicatia de pe pagina de facebook, în cursa directă pentru câştigarea marelui premiu: îndeplinirea unei dorinţe în valoare de 10.000 de euro.
Consultanţii Colgate în sănătate orală asistă cumpărătorii pe toată durata campaniei, invitându-i să afle sistemul de produse care li se potriveşte cel mai bine, prin testul disponibil pe tablete. De asemenea, informaţiile legate de campanie şi regulamentul sunt disponibile pe pagina de Facebook.
Colgate marchează Ziua Mondială a Igienei Orale în calendarul de activităţi din campania Luna Sănătăţii Orale
Colgate România sărbătoreşte Ziua Mondială a Sănătăţii Orale printr-o serie de activări speciale în cadrul campaniei Lunii Sănătaţii Orale, invitând românii să aibă grijă de sănătatea zâmbetului lor printr-o îngrijire completă şi personalizată.