În anul 1915, Coca-Cola provoca producătorii de sticlă din Statele Unite să conceapă o „sticlă distinctivă, care să poată fi recunoscută printr-o simplă atingere, pe întuneric, sau chiar dacă este spartă în bucăți”. Un secol mai târziu, sărbătorim sticla Contur, un adevărat simbol al culturii pop, printr-o experiență completă - Coca-Cola POP-UP STORE.
În perioada 18 – 24 iunie, fanii brandului Coca-Cola vor avea ocazia să-și îmbogățească colecțiile, achiziționând obiecte și accesorii veritabile din lumea Coca-Cola, precum și să-și personalizeze sticle Coca-Cola cu propriile fotografii sau să se bucure de zonele de relaxare, unde atmosfera va fi întreținută de DJ locali cunoscuți.
Lansarea Coca-Cola POP-UP STORE a avut loc miercuri, 17 iunie, și a fost marcată de un eveniment la care au luat parte vedete, jurnaliști, bloggeri și parteneri. Amplasat în Piața Universității, Coca-Cola POP-UP STORE va fi deschis pentru public în fiecare zi din perioada 18 - 24 iunie, între orele 10:00 și 21:00.
Sub sloganul Orașul tău a știut mereu rețeta fericirii, parte din experiența Coca-Cola POP-UP STORE, curtea Muzeului Municipiului București găzduiește o expoziție de imagini din istoria Coca-Cola. Tot aici, pe 18, 20 și 21 iunie, trecătorii sau vizitatorii care se vor simți inspirați de expoziția Second Life vor putea participa la ateliere de pictat pe sticle Coca-Cola.
De-a lungul timpului, Coca-Cola a oferit oamenilor din întreaga lume momente unice de fericire. Sâmbătă, 20 iunie, începând cu ora 19:30, un astfel de moment, dedicat tuturor bucureștenilor, va fi concertul Deliei, care îi va încânta pe ascultători cu cele mai cunoscute melodii ale sale.