Seara trecută, la Los Angeles, Drew Barrymore, Winona Ryder şi Milla Jovovich s-au numărat printre invitaţii care au luat parte la petrecerea de lansare a colecţiei Marni at H&M. Evenimentul organizat într-o frumoasă reşedinţă de la Hollywood, a avut ca şi gazde pe fondatoarea şi directorul de creaţie al Marni, Consuelo Castiglioni, directoarea campaniei de promovare Marni at H&M, Sofia Coppola şi Margareta van den Bosch, directorul de creaţie al H&M.
Invitaţi precum Drew, Winona, Milla, Jessica Chastain, Freida Pinto şi Andrea Riseborough au sosit la petrecere purtând piese din colecţia Marni at H&M. Colecţia va fi disponibilă începând cu 8 martie, în aproximativ 260 de magazine din întreaga lume, precum şi online.
„A fost o seară însufleţitoare, într-un cadru perfect şi într-o companie nemaipomenită. LA a întruchipat acest vis! În curând, colecţia Marni at H&M va fi disponibilă în magazine şi sunt încântată că voi împărtăşi aceste momente magice cu toată lumea”, a spus Consuelo Castiglioni, fondatoare şi director de creaţie al casei Marni.
„Este atât de plãcut sã revãd la un loc toţi oamenii cu care am lucrat pentru proiectul Marni at H&M! Prin intermediul filmului realizat pentru aceastã colecţie specialã, am încercat sã îmbin senzaţia pe care ţi-o dã aceasta, cu fantezia şi distracţia permanetã oferite de modã”, a declarat Sofia Coppola
Într-o locuinţă în stil clasic Hollywoodian din Los Angeles, aproximativ 200 de invitaţi s-au reunit pentru a sărbători colaborarea Marni cu H&M, o colecţie plină de imprimeuri şi culori specifice casei Marni, aceasta fiind lansată la momentul perfect pentru sosirea primăverii. Invitaţii au fost captivaţi de ambianţa plăcută creată de Sofia Coppola, prin prezentarea campaniei sale de promovare a colecţiei şi de spectacolul exclusivist susţinut de Bryan Ferry.
Colecţia Marni at H&M semnifică libertate şi experimentare. Imprimeurile şi culorile Marni sunt menite să fie îmbinate şi asortate într-un mod ludic. Toate piesele se armonizează între ele, imprimeurile africane combinându-se perfect cu modernitatea elementelor grafice Bauhaus, iar siluetele sport cu formele feminine. Colecţia mai cuprinde şi o gamă completă de pantofi, genţi şi accesorii fermecătoare, pentru a crea un look complet Marni at H&M. Între timp, pentru bărbaţi, Marni propune o reîmprospătare a articolelor vestimentare, prin utilizarea subtilă a imprimeurilor şi prin atenuarea culorilor.
"Iubesc H&M şi iubesc Marni! Sunt innebunitã dupã modul în care H&M reuşeşte sã ofere cãtre un public atât de larg ţinutele extraordinare Marni", a declarat Drew Barrymore
„Seara aceasta a fost magică. Este ca şi cum campania Sofiei Coppola pentru Marni at H&M a prins viaţă cu această petrecere de la Hollywood. A fost uimitor să văd atât de multe personalităţi purtând articole din colecţia Marni at H&M. De abia aştept să văd aceste look-uri disponibile în magazine, pentru ca toată lumea să le poată purta”, a declarat Margareta van den Bosch, directorul de creaţie al H&M.
Celebrităţile s-au reunit la Hollywood pentru a sărbători lansarea colecţiei Marni at H&M
Seara trecută, la Los Angeles, Drew Barrymore, Winona Ryder şi Milla Jovovich s-au numărat printre invitaţii care au luat parte la petrecerea de lansare a colecţiei Marni at H&M. Evenimentul organizat într-o frumoasă reşedinţă de la Hollywood, a avut ca şi gazde pe fondatoarea şi directorul de creaţie al Marni, Consuelo Castiglioni, directoarea campaniei de promovare Marni at H&M, Sofia Coppola şi Margareta van den Bosch, directorul de creaţie al H&M.
Posteaza comentariu