Inedita acțiune a avut un scop umanitar, acela de a le reaminti femeilor cât de periculos este cancerul la sân și de a se prezenta la control medical periodic. Fashion bloggerul s-a numărat printre ambasadorii pro-bono ai campaniei Pin the Ribbon, inițiată de Fundația Renașterea, care a contribuit la informarea publicului privind efectele cancerului la sân în rândul femeilor.
Carmen Negoiță, considerată un formator de opinie în zona blogosferei, a colindat străzile Bucureștiului și a lipit fundițele roz, simbolul campaniei, pe afișe de concerte, campanii publicitare sau filme, pe statui, gest simbolic prin care a desemnat vedetele din respectivele imagini, ori personalitățile cărora li s-au ridicat statui, ambasadori ai campaniei umanitare.
„Cancerul la sân este principala cauză a mortalității în rândul femeilor din România.
Fashion bloggerul a purtat pentru această acțiune o vestimentație elegantă, ce a inclus nuanța campaniei, roz, precum și o cămașă pe spatele căreia a fost imprimat mesajul „No words”, simbolizând că acțiunile sunt mai presus de cuvinte.
Carmen Negoiță este unul din cei mai renumiți fashion bloggeri români, un promotor al bunului gust vestimentar și al stilului de viață sănătos. Participarea sa la festivalurile de modă internaționale de la Londra, New York, Paris, Milano și Barcelona a fost reflectată în publicații de modă renumite de peste hotare.