Fostul campion la K1, Ionuţ Iftimoaie a fost implicat, de bunăvoie, într-o poveste cu iz de telenovelă care i-a făcut profilul de Facebook să vuiască. Personajul feminin al acestei poveşti a fost Suzana, o tânără focoasă, îndrăgostită lulea, capabilă să facă cele mai nebune gesturi pentru a-şi demonstra admiraţia fără margini faţă de sportiv.
De la comentarii siropoase şi fotografii incitante, s-a ajuns, în cele din urmă, la un filmuleţ „home-made” de toată frumuseţea, dovada supremă de amor exprimată în versuri. Puteţi urmări filmuleţul cu dedicaţia muzicală, aici: http://www.trilulilu.ro/video-new/campionul-sufletului-meu
Fanele lui Iftimoaie pot răsufla uşurate deoarece întreaga poveste a făcut parte dintr-o campanie mai puţin obişnuită. „Ionuţ Iftimoaie era deja imaginea VEKA în cadrul unei campanii de promovare atunci când am venit cu această idee nebună. De la postere la celebrul videoclip a fost doar un pas şi asta pentru că spiritul vesel şi optimist al lui Ionuţ este deja un trade mark”, spune Alex Oancea, Director Marketing, VEKA România
Se ştie că scandalul şi femeile sexy se vând bine, aşa că acestea au fost cele două ingrediente ale farsei la care a participat Iftimoaie. Schimbul de replici şi pozele postate pe Facebook au făcut deliciul fanilor care au reacţionat după cum le-a dictat sufletul. Unii i-au adresat replici agresive presupusei hărţuitoare, iar alţii au fost pe punctul de a deveni admiratorii ei înfocaţi, încercând să o atragă cu replici care mai de care mai siropoase.
Cu privire la reacţia fanilor săi, Ionuţ Iftimoaie a declarat: „Au luat foc! Nu mă aşteptam la astfel de replici din partea lor. Deveniseră atât de revoltaţi de asaltul Suzanei, încât începuseră să posteze mesaje extrem de violente. Au fost şi câţiva don Juani care au vrut să mi-o fure. Adevărul este că pe orcine ar atrage o astfel de fată, iar filmuleţul te poate face să ţi se aprindă călcâiele.”
Filmuleţul în care fata se unduieşte pe ritmuri melodramatice şi trăieşte la maximum fiecare vers, compus din inimă pentru unicul şi inegalabilul Ionuţ Iftimoaie a fost elementul central al campaniei. În imagini, fanatica pare convinsă de trecutul, dar şi de viitorul lor comun şi de compatibilitatea dintre ei. Pentru că doar o „femeie adevarată” poate sta alături de un „bărbat adevărat”, tânăra ţine cu tot dinadinsul să se promoveze în versuri, prezentându-se ca o femeie admirată de cei din jur şi ca o gospodină desăvârşită.
Nebunia cu fana îndrăgostită i-a ţinut în priză atât pe fanii fostului sportiv, cât şi pe apropiaţii acestuia. Soţia sa a fost nevoită să facă faţă valului de întrebări din partea rudelor şi a oamenilor de pe stradă, dar s-a descurcat cu brio deoarece are un simţ al umorului la fel de bine dezvoltat ca al lui Ionuţ.
Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajaţi, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piaţa sistemelor de profile PVC pentru uşi, ferestre şi obloane, numărând astăzi mai mult de 3.700 de angajaţi şi înregistrând vânzări de peste 700 de milioane de Euro în întreaga lume.
Prezent pe 6 continente, grupul VEKA îşi desfăşoară activitatea în 29 de locaţii la nivel mondial, operând 16 locaţii de producţie.
VEKA ROMÂNIA, înfiinţată în anul 2000, este deţinută în totalitate de către VEKA AG Germania şi are peste 30 de angajaţi, în prezent, derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga ţară.
Sistemele de profile PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienţilor soluţii individualizate din categoria premium, disponibile în aproape 50 de nuanţe, precum şi profile cu design specific, ce satisfac cele mai pretenţioase cerințe estetice. Reciclabile în proporţie de 100%, aceste sisteme oferă soluţia ideală, atât din punctul de vedere al izolării termice, al funcţionalităţii, stabilităţii şi uşurinţei de întreţinere, cât şi în ceea ce priveşte durabilitatea şi protecţia mediului înconjurător.
Fie că este vorba despre ferestre, uşi, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluţia perfectă. www.veka.ro, www.fereastraveka.ro.
De la comentarii siropoase şi fotografii incitante, s-a ajuns, în cele din urmă, la un filmuleţ „home-made” de toată frumuseţea, dovada supremă de amor exprimată în versuri. Puteţi urmări filmuleţul cu dedicaţia muzicală, aici: http://www.trilulilu.ro/video-new/campionul-sufletului-meu
Fanele lui Iftimoaie pot răsufla uşurate deoarece întreaga poveste a făcut parte dintr-o campanie mai puţin obişnuită. „Ionuţ Iftimoaie era deja imaginea VEKA în cadrul unei campanii de promovare atunci când am venit cu această idee nebună. De la postere la celebrul videoclip a fost doar un pas şi asta pentru că spiritul vesel şi optimist al lui Ionuţ este deja un trade mark”, spune Alex Oancea, Director Marketing, VEKA România
Se ştie că scandalul şi femeile sexy se vând bine, aşa că acestea au fost cele două ingrediente ale farsei la care a participat Iftimoaie. Schimbul de replici şi pozele postate pe Facebook au făcut deliciul fanilor care au reacţionat după cum le-a dictat sufletul. Unii i-au adresat replici agresive presupusei hărţuitoare, iar alţii au fost pe punctul de a deveni admiratorii ei înfocaţi, încercând să o atragă cu replici care mai de care mai siropoase.
Cu privire la reacţia fanilor săi, Ionuţ Iftimoaie a declarat: „Au luat foc! Nu mă aşteptam la astfel de replici din partea lor. Deveniseră atât de revoltaţi de asaltul Suzanei, încât începuseră să posteze mesaje extrem de violente. Au fost şi câţiva don Juani care au vrut să mi-o fure. Adevărul este că pe orcine ar atrage o astfel de fată, iar filmuleţul te poate face să ţi se aprindă călcâiele.”
Filmuleţul în care fata se unduieşte pe ritmuri melodramatice şi trăieşte la maximum fiecare vers, compus din inimă pentru unicul şi inegalabilul Ionuţ Iftimoaie a fost elementul central al campaniei. În imagini, fanatica pare convinsă de trecutul, dar şi de viitorul lor comun şi de compatibilitatea dintre ei. Pentru că doar o „femeie adevarată” poate sta alături de un „bărbat adevărat”, tânăra ţine cu tot dinadinsul să se promoveze în versuri, prezentându-se ca o femeie admirată de cei din jur şi ca o gospodină desăvârşită.
Nebunia cu fana îndrăgostită i-a ţinut în priză atât pe fanii fostului sportiv, cât şi pe apropiaţii acestuia. Soţia sa a fost nevoită să facă faţă valului de întrebări din partea rudelor şi a oamenilor de pe stradă, dar s-a descurcat cu brio deoarece are un simţ al umorului la fel de bine dezvoltat ca al lui Ionuţ.
Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajaţi, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piaţa sistemelor de profile PVC pentru uşi, ferestre şi obloane, numărând astăzi mai mult de 3.700 de angajaţi şi înregistrând vânzări de peste 700 de milioane de Euro în întreaga lume.
Prezent pe 6 continente, grupul VEKA îşi desfăşoară activitatea în 29 de locaţii la nivel mondial, operând 16 locaţii de producţie.
VEKA ROMÂNIA, înfiinţată în anul 2000, este deţinută în totalitate de către VEKA AG Germania şi are peste 30 de angajaţi, în prezent, derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga ţară.
Sistemele de profile PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienţilor soluţii individualizate din categoria premium, disponibile în aproape 50 de nuanţe, precum şi profile cu design specific, ce satisfac cele mai pretenţioase cerințe estetice. Reciclabile în proporţie de 100%, aceste sisteme oferă soluţia ideală, atât din punctul de vedere al izolării termice, al funcţionalităţii, stabilităţii şi uşurinţei de întreţinere, cât şi în ceea ce priveşte durabilitatea şi protecţia mediului înconjurător.
Fie că este vorba despre ferestre, uşi, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluţia perfectă. www.veka.ro, www.fereastraveka.ro.
Posteaza comentariu