În același comunicat de presă este anunțată și noua strategie a postului Acasă TV, care se va concentra pe producții latino-americane, "consolidându-și astfel poziționarea tradițională ca post TV de nișă, dedicat publicului feminin".
"Prin noua strategie, care se va implementa sub sloganul ‘Viaţa e o telenovelă, Acasă e viaţa ta’, Acasă TV îşi propune să răspundă aşteptărilor publicului feminin din România, prin producţii romance de succes la nivel internaţional", se arată în comunicatul de presă transmis de Pro TV.
Potrivit site-ului paginademedia.ro, în noua grilă a Acasă TV se regăsesc producții precum "Soț de închiriat" (Marido en alquiler) și "Chemarea inimii" (Dama y obrero) de la Telemundo, "Pentru că te iubesc" (De que te quiero, te quiero) și "Spune-mi că ești a mea" (Lo que la vida me robo) de la Televisa.
Anunțul privind transferul lui Cabral de la Acasă TV la Pro TV și privind noua strategie a canalului dedicat publicului feminin vine în contextul unor schimbări majore în cadrul ambelor posturi de televiziune, notează paginademedia.ro.
Vineri, 9 mai, 30 de angajați de la Acasă TV au fost concediați.
În programul postului nu mai apar nici emisiunile "Dincolo de Poveștiri", realizată de Elena Lasconi, "Poveștirile de noapte", realizată de Cabral și Irina Fodor și nici "cancan.ro", a lui Marius Niță. Toate producțiile au fost înlocuite în program de seriale telenovele.
Tot vineri, Pro TV a trecut printr-o serie de restructurări. Întregul departament de PR al postului, care număra 10 persoane, a fost restructurat într-un mod brutal. Angajatelor li s-au închis computerele și li s-a cerut să părăsească clădirea în 30 de minute. Alți 20 de angajați din departamentul de promo au fost, de asemenea, dați afară.
Foto: Mediafax
Posteaza comentariu