„Sper că voi reusi să conving cât mai multă lume să sprijine această campanie, devenind ei înşişi ambasadori în slujba unei cauze care merită, trebuie şi poate fi susţinută de oricine, oriunde şi oricând prin promovarea mesajelor campaniei”, a declarat Bianca Brad, ambasadorul campaniei „Zâmbeşte România”
Scopul campaniei „Zâmbeşte România” este de a promova importanţa sănătăţii orale şi de a încuraja prevenirea bolilor cauzate de lipsa igienei orale în România. Campania urmăreşte o abordare europeană comună, pentru a facilita accesul la educa?ie şi la prevenţie în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale în rândul consumatorilor din România.
În cadrul acestei campanii se vor iniţia programe de educare şi prevenţie cu privire la importanţa sănătăţii orale şi în centrele sociale din România. De aceea, împreună cu Salvaţi Copiii România, United Way România şi Salvaţi Dunărea şi Delta, „Zâmbeşte România” îşi propune să ofere copiilor din mediile sociale dezavantajate acces la tratamente stomatologice şi la produse de igienă orală.
Bianca Brad este ambasadorul campaniei „Zâmbeşte România”
Bianca Brad este ambasadorul primei ediţii a campaniei „Zâmbeşte România”, lansată de GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare România şi Wrigley România. Cunoscută atât în România, cât şi în Germania pentru activitatea cinematografică, Bianca Brad a acceptat cu entuziasm propunerea de a susţine o campanie de conştientizare şi educare în privinţa importanţei igienei orale.