Nu doar artistii prezenti in topurile de radio si TV se bucura de piese cu milioane de vizualizari pe internet. In mod surprinzator si trupele care adopta alte stiluri muzicale, mai putin comerciale, au parte de succes in zona online.
Un exemplu in acest sens il reprezinta trupa Amadeus, ale carei videoclipuri au depasit, recent, 15 milioane de difuzari pe canalul de YouTube.
Performanta este cu atat mai notabila cu cat o mare parte din abonatii canalului de YouTube locuiesc peste granitele tarii.
Fanii lor din strainatate le transmit de fiecare data mesaje de felicitare si de incurajare, apreciind muzica pe care o interpreteaza.
Cel mai de succes videoclip Amadeus este Derniere Danse, ajuns in prezent la 5,5 milioane de vizualizari.
Amadeus a fost desemnata anul trecut, in cadrul unei gale de premii, drept cea mai de succes formatie romaneasca peste hotare.
Formatia a concertat in ultimii ani in peste 30 de tari, la cele mai prestigioase evenimente, precum Festivalul International de Film de la Cannes, Bienala de la Venetia, Campionatul de Formula 1 de la Viena ori Expozitia Mondiala de la Shanghai.