Mini seria tv, ce cuprinde şase părţi a câte 100 de minute fiecare, a avut premiera marţi seară, la ora 21:10, pe Rai 1, şi a adunat în faţa micilor ecrane aproximativ 5 milioane de telespectatori. Serialul a câştigat apriga bătălie pentru rating, reuşind să devanseze talk-show-ul politic “Ballaro” de pe Rai Tre (4,9 milioane de persoane) şi filmul de pe Canale 5 (3,335 milioane de persoane).
“Sunt foarte fericită, iar reacţia publicului şi a presei imediat după primul episod a fost uluitoare.
Ne-au urmărit 5 milioane de italieni la primul episod şi am câştigat seara. Lupta a fost grea, mai ales că în Italia acum contextul politic este nesigur şi toată lumea se uită la emisiuni de profil, iar alt canal difuza un meci de fotbal”, declară Alexandra Dinu.Filmările pentru seria TV “Rosso San Valentino” s-au desfăşurat anul trecut, din martie până în august, în locaţii precum Civitavecchia, Roma şi Genova.
În acest serial, Alexandra Dinu joacă rolul principal absolut, acesta fiind cea mai importantă realizare din cariera ei de până acum.
Cifrele de audienţă sunt cu atât mai remarcabile cu cât producţii americane consecrate precum “Mad Men”, “The Walking Dead”, “Dexter”, “The Killing” sau “Gossip Girl” se laudă cu vârfuri de 2,9-3 milioane de telespectatori pe episod, cifre raportate la întreaga populaţie a Statelor Unite.
Serialul “Rosso san Valentino” va fi difuzat în zilele de marţi şi miercuri, de la ora 21:10, pe Rai 1.