Conform studiului "Running in Romania", care va fi lansat în prima jumătate a lunii mai de Quantix Marketing Consulting, 31 la sută dintre repondenţi şi-au luat mult mai în serios rolul de practicant de sport anul trecut, fiind mult mai activi decât în 2013. De asemenea, mai mult de jumătate dintre ei intenţionează să îşi aloce mai mult timp pentru sport în viitor.
Dintre cei care practică alergarea, o frecvenţa mai ridicată, de cel puţin 2-3 ori pe lună, se regăseşte la aproximativ 66 la sută.
Cei mai mulţi practicanţi de "jogging" aleargă singuri, 60 la sută, doar 2 la sută dintre aceştia fiind înscrişi într-un club. Majoritatea femeilor care aleargă preferă compania altor persoane.
Locurile preferate pentru alergat sunt în aer liber, 61 la sută aleargă în parcuri şi doar 22 la sută pe bandă în sălile de sport.
Conform raportului "Sport in România, the link between companies, brands and sport" (Sport in România, legătura dintre companii, mărci şi sport), citat de Mediafax, o proporţie de 91 la sută dintre persoanele din România din mediul urban interesate de sport consideră că acest domeniu este un promotor al imaginii ţării în lume, dar se aşteaptă la o implicare mai mare a statului. 83 la sută dintre cei care au răspuns întrebărilor consideră că se cheltuie prea puţini bani de la bugetul de stat pentru sport.
Posteaza comentariu