O campanie lansată în această săptămână pe rețelele de socializare face apel la boicotarea filmului "Cincizeci de umbre ale lui Grey", anunță publicația Mashable. #50dollarsnot50shades cere publicului să nu meargă la vizionarea filmului în februarie și să doneze în schimb cei 50 de dolari (33 de lire sterline) cât ar cheltui pe bilete, produse alimentare și băuturi, unui adăpost sau unei agenţii pentru victimele violenței domestice.
Campania are sprijinul mai multor sponsori, printre care diverse organizații americane și canadiene, cum ar fi Centrul Londonez pentru Femei Abuzate (în Canada), Centrul naţional împotriva Exploatării Sexuale și Stop Culturii Porno. De asemenea, este co-sponsorizată de Antipornography.org, One Angry Girl Designs și Asociația Provincială a Caselor şi Serviciilor de Tranziție Saskatchewan. Activiștii susțin că intriga, care se concentrează pe relația bazată pe control şi dominare dintre personajul principal masculin Christian Grey cu protagonista Anastasia Steele, pune într-o lumină favorabilă violența împotriva femeilor.
Dacă oamenii ar participa, banii "pe care i-ar fi cheltuit pe biletele la film, popcorn şi băuturi se vor îndrepta spre susținerea victimelor relaţiilor abuzive precum a celei puse într-o lumină favorabilă în seria "Cincizeci de umbre", susţine campania pe pagina oficială de Facebook. "Hollywood nu are nevoie de banii tăi; femeile abuzate au", e unul dintre motto-urile campaniei. În viaţa reală, femeile "nu ajung ca Anastasia; adesea sfârşesc într-un adăpost pentru femei, fug ani la rând sau mor", afirmă Centrul Naţional împotriva Exploatării Sexuale, citat de The Washington Times.
Cumpără bilete la acest film și asigură-ți locul în sală!
Posteaza comentariu