Noile iaurturi vor beneficia de o campanie de promovare inedită. Timp de o lună de zile, între 1-30 noiembrie, pasarela de la staţia de metrou Victoriei va fi transformată în universul Activia Fructe, iar trecătorii se vor bucura de o experienţă extrasenzorială: iaurt gustos, fructe apetisante şi parfumul lor încântător. În paralel, va fi lansat un concurs printr-o aplicaţie specială pe Facebook.
“Ideea acestei campanii a venit din dorinţa de a comunica cu toate categoriile de consumatori printr-un joc original şi stimulant. Suntem entuziasmaţi că am reuşit să creăm o experienţă interactivă, senzorială, în care îi încurajăm pe consumatori să ne lase mesaje creative. Mai departe, ne dorim ca aceştia să îşi implice prietenii şi colegii, într-un mod vesel şi deschis”, declară Anca Stroe, Director de Marketing Danone România.
Concursul se va desfăşura pe www.facebok.com/activia.romania, într-o secţiune dedicată (tab-ul ”Activia Fructe”). Participanţii îşi pot alege aici iaurtul Activia Fructe preferat dintre cele 4 variante şi sunt încurajaţi să-şi exprime creativitatea, scriind un mesaj haios, dar şi convingător, prin care să-şi păzească iaurtul de colegii „pofticioşi”. Mesajele vor intra într-o galerie specială, unde pot fi votate online zilnic şi, în acelaşi timp, vor fi printate şi afişate la metrou, în universul Activia Fructe. Astfel, mesajele se pot vota prin scanarea QR codului amplasat pe fiecare în parte.
Săptămânal, unul dintre mesaje va fi declarat câştigător, iar autorul va primi iaurt Activia Fructe pentru o lună, pentru el şi colegii săi “pofticioşi”.
Participanţii au mai multe şanse de a câştiga: se pot inscrie în concurs de mai multe ori pe săptămână, pe baza ID-ului de Facebook, iar dacă nu au câştigat, pot participa din nou în săptămânile următoare, până la încheierea concursului.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi a alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2011 vânzări de peste 19 miliarde EURO.
DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.