A mai rămas o singură zi de discount la conferinţa-forum

Astăzi, 14 septembrie 2012, este ultima zi în care mai puteţi beneficia de discountul de 116 euro pentru a vă înscrie la conferinţa Leaders in Marketing (www.leadersinmarketing.ro). Dacă sunteţi interesaţi să vă întâlniţi cu unii dintre cei mai cunoscuţi experti de brand şi lideri din domeniul marketingului internaţional, vă rugăm să accesaţi pagina de internet a evenimentului şi să vă rezervaţi locul în cadrul conferinţei, până la data de 15 septembrie 2012, pentru a putea beneficia astfel de reducere. Conferinţa va avea loc în data de 18 octombrie 2012, la Platinum Business and Conventions Center, din Bucureşti, România. Evenimentul este organizat de Renaud Investments şi Linked Events.

Astăzi, 14 septembrie 2012, este ultima zi în care mai puteţi beneficia de discountul de 116 euro pentru a vă înscrie la conferinţa Leaders in Marketing (www.leadersinmarketing.ro).

Dacă sunteţi interesaţi să vă întâlniţi cu unii dintre cei mai cunoscuţi experti de brand şi lideri din domeniul marketingului internaţional, vă rugăm să accesaţi pagina de internet a evenimentului şi să vă rezervaţi locul în cadrul conferinţei, până la data de 15 septembrie 2012, pentru a putea beneficia astfel de reducere. Conferinţa va avea loc în data de 18 octombrie 2012, la Platinum Business and Conventions Center, din Bucureşti, România. Evenimentul este organizat de Renaud Investments şi Linked Events.

“Leaders in Marketing” este o conferinţă internatională care va aduce în prim plan, pe piaţa din România, ultimele noutăţi şi tendinţe din marketing, branding si domeniul digital.



"Există trei motive principale pentru a participa la Leaders in Marketing”, a spus Paul Renaud, directorul Renaud şi unul dintre organizatorii evenimentului. “Mai întâi de toate: vorbitorii. Totul se rezumă la vorbitori! Aceştia au 20-25 ani de experienţă în marketing, au lucrat pentru unele dintre cele mai mari branduri din lume şi au predat studenţilor, în cadrul unor MBA-uri de renume”.

Un alt vorbitor care a confirmat participarea la eveniment este  Michael Ruckman, fondator, preşedinte şi CEO al Senteo. Cunoscut pentru experienţa sa în peste 30 de ţări din întreaga lume, Michael va face o prezentare exceptională despre Inovaţia Experimentală şi cum poate aceasta spori orice tip de afacere şi consolida relaţia cu clienţii, indiferent de domeniul de activitate.

Portofoliul său include proiecte la scara largă pentru brand-uri internationale cum sunt Abbey National, Alfa-Bank, Atlantico, Banco Venezolano, BNP-Paribas, Citibank, ING, iar domeniile sale de expertiză variază de la managementul băncilor, dezvoltarea reţelelor de distribuţie şi a canalelor alternative de vânzări, alianţe şi asocieri, sisteme de implementare şi dezvoltare a culturii organizaţionale.
Vezi mai multe despre biografia lui Michael Ruckman aici.

Michael Ruckman se va alătura grupului de vorbitori din cadrul conferintei, care îi cuprinde, printre altii, pe: Paul Garrison, profesor la Ivy League şi Director la Garrison Group, Colin Shea, Vice preşedinte al Strategy Planning and Regulation Vodafone din Republica Cehă, Kate Hamilton, director de marketing la Myriad AG, precum şi experţi locali ca Bogdana Butnar, Industry Manager la Google Romania şi Dragos Roua, antreprenor online, blogger, scriitor.

“Al doilea motiv este acela ca poţi învăţa şi aplica chiar de a doua zi”, a mai spus Renaud. “I-am rugat pe vorbitori să selecteze cu grijă studiile de caz, astfel încat să poată fi adaptate, ajustate şi implementate cu success, chiar de a doua zi, pentru că noi vrem ca tu să ai success!”

Chiar şi înainte de conferinţă, vorbitorii au contribuit la dezvoltarea site-ului  “Leaders in Marketing” cu studii de caz şi articole în exclusivitate.
Te rugăm să accesezi secţiunea Resurse, de pe pagina de internet a evenimentului, să descarci “Cele 5 metode”, de Paul Garrison sau să citeşti articolele de pe blogul nostru, scrise de Kate Hamilton, Bogdana Butnar şi Dragos Roua.

Nu în ultimul rând, evenimentul este un “pachet” complex de ateliere de lucru, prezentari si discursuri, la care se va adăuga un eveniment extraordinar care îţi va oferi posibilitatea de a relaţiona cu cei prezenţi. Estimăm că numărul participanţilor la conferinţă va fi de aproximativ 200 manageri de top sau nivel mijlociu, din 500 organizaţii de vârf, precum şi reprezentanţi ai agenţiilor de media, publicitate şi PR.

“Singura modalitate prin care am mai putea adăuga plus valoare acestui eveniment ar fi aceea prin care tu…te-ai clona pe tine însuţi. Inveţi, relaţionezi, te distrezi – cam asta înseamnă marketing? Ne vedem pe 18 octombrie şi îţi promitem tot ce e mai bun în materie de informaţie în domeniu!”, a concluzionat Paul Renaud.

Programul evenimentului şi agenda conferinţei, ca de altfel şi materialele informative gratuite sunt disponibile pe pagina de internet a evenimentului www.leadersinmarketing.ro.
Discountul de 30% este valabil până la data de 15 septembrie 2012. Preţul include accesul nelimitat la întregul eveniment, sesiunile conferinţei, cât şi la evenimentele de socializare care vor avea loc înainte şi după conferinţă.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod