Despre Mihaela Rădulescu s-au scris multe şi, de cele mai multe ori, a fost criticată. Însă, când vine vorba de emisiuni TV marca Rădulescu şi mai ales despre audienţe, Mihaela se pricepe. Cu noua sa emisiune, "Alegerile Mihaelei", de la Realitatea TV, diva a reuşit să tripleze audienţele postului.
Astfel că, a doua ediţie a emisiunii "Alegerile Mihaelei" a înregistrat, duminică, 27 mai, audienţe spectaculoase, potrivit măsurătorilor oficiale. Mai exact, pe publicul tânăr, cuprins între 15 şi 54 de ani, a realizat un share mediu de 7-8, parţial peste cel înregistrat de Antena 1! Per total, în intervalul orar 14-17, Realitatea TV s-a situat pe locul 3.
Mai mult, pe all urban, timp de un sfert de oră, între 16,15 la 16,30, Mihaela a reuşit să ţină postul Realitatea TV în frunte, lider de audienţă, realizând un share 8,4.Vedeta poate fi urmărită, în fiecare duminică, de la ora 14.05, pe postul Realitatea TV.
Posteaza comentariu