Publicitate stradală la un alt nivel. 20 de reclame care te vor impresiona

Potrivit psihologilor, fiecare culoare folosită în reclame are un rol anume și provoacă anumite emoții în rândul consumatorilor.
De exemplu, roșul atrage atenția cosumatorilor și de obicei oferă un sentiment de putere. Albastrul face ca produsele sau serviciile să pară de încredere și este asociat de obicei cu curajul. Verdele simbolizează prospețime și naturalețe, motiv pentru care este folosit adesea pentru a promova produsele alimentare descrise ca fiind sănătoase.

Pentru a crește vânzările, specialiștii în marketing apelează la diverse strategii pe care de obicei nici nu le putem recunoaște. Uneori, eforturile depuse de aceștia sunt de-a dreptul impresionante.
Admirăm de obicei ideile originale, astfel că specialiștii în publicitate se dau peste cap să vină mereu cu ceva nou. Iar uneori chiar reușesc.

Iată câteva dintre cele mai interesante exemple de reclame în aer liber pe care nu le-ai putea ignora.
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod