În luna aprilie, CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland lansează o nouă gamă de produse pentru îngrijire facială – Aqua Treatment. Acestea au fost create în urma cercetărilor desfășurate în laboratoarele elvețiene, integrând complexul hidratant Cell Active Hydro. Pentru a marca lansarea produselor Aqua Treatment, echipa CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland a organizat evenimente speciale, în 15 orașe din România: Baia Mare, Cluj Napoca, Constanța, Tulcea, Râmnicu Vâlcea, Pitești, Brașov, Ploiești, București, Timișoara, Alba Iulia, Sighișoara, Târgu Mureș, Sibiu, Bistrița.
Aqua Treatment asigură pielii un efect de hidratare care durează întreaga zi, datorită complexului unic denumit Cell Active Hydro.
Acidul malic acţionează împreună cu substanţele extrase din măr, pentru a optimiza şi fluidiza balanţa hidrică. Pielea devine mai netedă, mai fermă şi reţine umiditatea mai eficient! Studiile întreprinse în Elveţia au atestat performanţa acestor produse prin rezultatele obținute: efect hidratant de durată (cel puţin 12 ore); mai puţină piele flască (aspectul pielii vizibil îmbunătăţit); fermitatea ţesutului pielii (stabilitate mecanică îmbunătăţită). Cercetătorii mai arată şi că, după folosirea produselor Aqua Treatment, nivelul hidratării este cu 23% mai ridicat.Noua gamă Aqua Treatment conţine patru produse esenţiale pentru îngrijirea feţei, pe care toată lumea va avea ocazia să le cunoască în premieră și să le testeze gratuit în cadrul evenimentelor de lansare din ţară – Gel de curăţare 200 ml, Apă Tonică Reechilibrantă 200 ml, Mască-gel 50 ml, Cremă de zi 50 ml.
Cei care vor fi prezenți la unul dintre evenimente, alături de prietenii lor, vor avea parte de surprize din partea echipei CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland. Confirmările se fac telefonic la numărul 021.351.06.30/31 sau prin e-mail la adresa office@capranera.ro.***
CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland a intrat pe piaţa din România în anul 2000, impunându-se prin calitatea excepţională a produselor şi seriozitatea serviciilor. Pe parcursul celor 12 ani de existenţă, a cunoscut o dezvoltare inedită în domeniul vânzărilor directe. Sistemul de vânzare a produselor (party selling – vânzarea produselor prin şuete de frumuseţe) aduce un plus în viaţa socială a fiecăruia, cât şi avantaje multiple din punct de vedere financiar.
CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland pune la dispoziţia clienţilor săi peste 300 de produse pe diferite segmente: îngrijirea locuinţei, îngrijire personală, suplimente alimentare, produse cosmetice pentru toate vârstele, produse cosmetice terapeutice, cosmetică colorată, produse textile şi accesorii.