Mirii, care s-au logodit în luna mai, au tăiat împreună tortul cu cinci etaje şi s-au bucurat de spectacolul focurilor de artificii care au luminat cerul. Sâmbătă dimineaţa, toată lumea a luat micul dejun de "bun rămas" la Beach Club din Portopiccolo.
Printre invitaţi s-au numărat mai multe rude, dar şi numeroşi oameni de afaceri din toată lumea. Seara, Victoria a purtat o rochie roşie semnată de Michael Cinco.
După nunta de trei zile, cuplul a plecat în luna de miere, în Franţa, iar Victoria îşi ţine la curent cei 132.000 de admiratori de pe Instagram cu fotografii din călătoria sa, în care le arată iahtul superluxos pe care se relaxează şi cumpărăturile de la magazinul Dior din St.
Mama Victoriei, Alexandra, este jurnalistă, iar tatăl ei, Paul, se ocupă de afacerea familiei.
Compania Swarovski a fost fondată în 1895 de meşterul sticlar Daniel Swarovski, iar pietrele sale tăiate mecanic au cucerit rapid lumea. După 1976, când compania decăzuse de-a lungul generaţiilor, vânzările au crescut după ce au fost lansate figurine din cristale. Swarovski a început să vândă bijuterii, obiecte decorative din sticlă şi suveniruri, iar revirimentul s-a transformat într-un succes solid când compania a devenit furnizoare de cristale pentru alte branduri din domeniul modei, al companiilor de iluminat şi de dedcoraţiuni interioare.
Swarovski a lansat o marcă de parfum în colaborare cu Clarins Fragrance Group şi furnizează decoraţiunile pentru acoperişul gării din Zurich, precum şi pe cele din tradiţionalul brad de Crăciun din Rockefeller Center din New York. Totodată, compania austriacă sponsorizează gala British Fashion Awards, iar creaţiile sale sunt promovate de supermodelele Miranda Kerr, Karlie Kloss şi Ruby Rose.
În prezent, acţiunile companiei sunt deţinute de aproape 200 de membri ai familiei.
Foto: Daily Mail, Hepta
Posteaza comentariu