Deşi nu a împlinit 20 de ani, tânăra din nordul Californiei are propria linie vestimentară şi de bijuterii, iar înregistrările video despre shopping au făcut-o mai populară pe internet decât celebra revistă Vogue.
Pentru ea, e un hobby. O pasiune care a început la vârsta de 14 ani şi care, propulsată de forţa imensă generată de YouTube, s-a transformat într-un fenomen senzaţional ce i-a adus până acum un milion de dolari, scrie ziarul britanic Daily Mail.
"Bună, sunt Bethany. Sunt dependentă de YouTube. Urmăritorii mei sunt bestiile mele şi îmi place să fie uniţi", scrie ea pe o reţea de socializare.
Contul ei de Instagram, unde postează imagini cu ea, cu hainele sale şi cu dormitorul ei meticulos decorat, are două milioane de urmăritori, mai mult decât revistele Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour şi Cosmopolitan la un loc. Succesul ei imens demonstrează ce poate face o persoană obișnuită când are idei interesante și le expune pe rețelele de socializare.
Cu atâţia fani, Bethany Mota este atât de populară încât se poate vorbi despre ea ca despre o vedetă.
Dovadă că Aeropostale, un retailer amwerican de haine foarte căutat de tineri, a decis să dea numele ei unei colecţii de haine şi de bijuterii.Contractul cu Aeropostale nu este primul ei acord financiar. Bethany a mai colaborat cu brandurile JC Penney şi Forever 21.
Potrivit publicaţiei Business Insider, Mota şi-a început ascensiunea în sectorul modei pentru tineri după ce a fost victima unei agresiuni la şcoală. "Nu doream să vorbesc cu nimeni. Nu doream să ies din casă", a povestit ea. Bethany a lansat canalul de pe YouTube pentru a arăta cum este ea.
În pofida succesului extraordinar, ea rămâne o celebritate în mediul online, un statut diferit de cel al starurilor de pe covorul roşu.
Un comportament total neaşteptat de la o vedetă în devenire. Însă ea preferă să rămână cu picioarele pe pământ şi să mai copilărească puţin. "Nu vreau să fac nimic până nu simt cu adevărat nevoia", a explicat ea.
Până acum, Bethany Mota e mulţumită cu ceea ce a realizat dintr-un simplu hobby, fără mare efort, fără PR, fără investiţii şi fără să se dea peste cap pentru a apărea cu orice preţ în presă.
Pentru ea, e destul acum.Foto: Daily Mail