În timpul acestor studii, ea a descoperit că există o nișă liberă în magazine - iaurturi pentru persoanele cu intoleranță la lactoză. "Nu existau produse nutriționiste care să ofere o alternativă la numeroasele probleme alimentare. Când am descoperit această lacună, am devenit interesată să găsesc o alternativă la lactate, dar fără soia. Eram o mare adeptă a iaurtului grecesc și doream să creez o variantă fără lapte, dar la fel de cremoasă, cu aceeași consistență", a explicat Bethany.
N-a reușit: când a înțeles că ea căuta ceva ce nu există în Insulă, a decis să aducă iaurtul CO YO din Australia.
Mai întâi, Bethany a dat sfoară-n țară, promovându-se prin intermediul magazinelor independente și și-a vândut marfa în Londra printr-un distribuitor, înainte de a fi preluată de rețeaua Planet Organic. "Imediat, săptămâna următoare eram în Whole Foods Market. Era uimitor să văd CO YO în rafturile acestor magazine."
"Când am impus conceptul în Marea Britanie, am creat propria noastră fabrică în Kent, unde facem fiecare pahar de CO YO. Lansarea afacerii a fost o mare provocare, dar am fost repede recompensați pentru că avem o mare pasiune pentru acest produs și credem în el. În fiecare zi învăț câte ceva", a declarat antreprenoarea.
Bethany crede că succesul iaurtului se datorează calității și autenticității sale: "Am observat că avem clienți educați și preocupați de ceea ce mănâncă. Fiecare produs din familia CO YO este complet natural, făcut din ingrediente întregi și fără grăsime animală, lactoză, gluten și soia."
"CO YO are cel mai mare conținut de cocos comparativ cu orice iaurt cu cocos disponibil pe piață, cu 99% conținut pur per pahar. E singurul brand care nu conține conservanți, aditivi, zahăr rafinat și apă adăugată", trage linie fosta polițistă, acum antreprenoare de succes.
Foto: Daily Mail, Hepta
Posteaza comentariu