Recomandarea Cinemagia. Extraction: violenţă explicită şi exotism sud-asiatic

Filmul cu Chris Hemsworth este cel mai popular titlu Netflix al acestor zile

La începutul lunii, când publicam recomandările noastre în ceea ce priveşte noutăţile Netflix din aprilie, era clar că action-ul Extraction are toate şansele să devină cel mai popular titlu al lunii, în România şi în alte teritorii. Cu Chris Hemsworth pe afiş şi un scenariu scris de Joe Russo, filmul de acţiune ne poartă din Australia în Bangladesh, unde un mercenar trebuie să salveze un adolescent de la un destin cumplit.

Marele avantaj al filmului sunt secvenţele de acţiune atent coregrafiate şi suficient de îmbibate în sânge încât Extraction să devină unul din cele mai violente filme ale anului.

Trebuie spus de la început că noul titlu Netflix nu este pentru oricine şi că puţini îl vor putea viziona cap-coadă, din cauza tensiunii, a camerei ce se mişcă haotic şi a efectelor sonore asurzitoare. O problemă a lui Extraction este scenariul schematic, dar cu siguranţă nu pentru psihologie şi dezvoltare de personaje dai play la un astfel de film.

Totul începe cu un bărbat înarmat până în dinţi, alergând printr-o ploaie de gloanţe pe un pod.
Multitudinea de tuk-tuk-uri galben-verzi informează publicul că este vorba de o ţară sud-asiatică, iar decorul, cu sute de maşini blocate în ceea ce pare a fi un război total, sugerează o situaţie mai mult decât explozivă. Este un cârlig bun, pentru că ridică o întrebare interesantă: cum s-a ajuns aici, care e misiunea eroului şi cât de puternic este inamicul său?

Povestea dă un restart rapid şi aflăm imediat că Tyler Rake (Hemsworth) este un mercenar pe care o traumă din trecut îl face indiferent în faţa morţii, ceea ce-l determină să accepte misiuni imposibile.
Aşa este şi cea de acum, când Rake trebuie să-l salveze pe fiul celui mai puternic traficant de droguri indian din ghearele principalului său rival din Bangladesh. Pe străzile aglomerate din oraşul Dhaka, Rake încearcă să ducă la bun sfârşit o aşa-zisă extracţie a adolescentului, doar că lucrurile degenerează rapid. Citește continuarea pe cinemagia.ro