Povestea unui calendar celebru

Fotografia unei femei creata de o alta femeie are intotdeauna ceva diferit, ceva neasteptat si intrigant. Atunci cand Ellen Von Unwerth intoarce obiectivul aparatului de fotografiat asupra unei alte femeie, o face cu un respect enorm. Ea analizeaza, exploreaza si mai presus de toate penetreaza forma feminina, capturand aspectul copilaresc si sex-appeal-ul aproape inocent al modelelor sale. Lucrarile amintesc oarecum de o piesa de teatru ai carei actori au primit acordul de a-si interpreta rolurile asa cum isi doresc, pastrandu-si insa senzualitatea naturala.


Nascuta in Germania, Ellen a privit viata atat din fata aparatului de fotografiat cat si din spatele acestuia. Si-a inceput activitatea de fotograf dupa o cariera de succes ca fotomodel, si a continuat prin a-si afirma talentul realizand fotografii pentru cele mai populare reviste de fashion si marci recunoscute in intreaga lume precum Guess, Volkswagen, Lancia, Rolex, Moet&Chandon, Diesel si Blumarine.

Ellen Von Unwerth este cea care a realizat fotografiile pentru calendarul Lavazza 2006, a 14-a editie a calendarului.
Incepand din noiembrie 2005, fotografiile realizate de Ellen au fost baza campaniei de publicitare Lavazza desfasurata in 13 tari.

Fotografiile realizate de Ellen Von Unwerth evoca luxul si privilegiul unui zbor la clasa I, campania purtand denumirea "First Class Espresso Experience". Artista germana se foloseste de ironie si umor pentru a readuce in prezent atmosfera anilor '50, cand luxul si serviciile exclusive caracterizau zborul la clasa I. Ellen se concentreaza asupra sexulitatii feminine conducand privitorul intr-o calatorie fantastica prin intermediul a opt fotografii ce exprima frumusetea si senzulitatea din perspective jucause sau seducatoare.


Ellen Von Unwerth a realizat si fotografiile pentru al treilea calendar Lavazza in 1995. Francesca Lavazza, membra a Consiliului Director Lavazza, a declarat: "Am ales-o din nou pe Ellen pentru ca stiam ca ea va aduce stil, farmec si senzulitate subiectului de 'prima clasa'. Am dorit ca acest calendar sa evoce farmecul anilor cand calatoria cu avionul era mai mult decat o simpla deplasare dintr-un loc in altul, ci era mai mult un ritual personal, plin de emotie."

Ellen reuseste sa combine frumusetea fotomodelelor si ideile amuzante prezentate, reusind totusi sa rezerve un loc central produsului promovat.
"Povestea" fiecarei fotografii aduce oarecum in prim plan ceasca de espresso.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod