Concertul Madonna: bilete mai ieftine la Bucuresti decat la Sofia

Pentru a vedea cel mai important concert al acestui an, cel al Madonnei, pe 26 august in Parcul Izvor, vom da mai putini bani decat vecinii nostri bulgari. Asta pentru ca pretul celui mai ieftin tichet de intrare la spectacol costa in Romania 120 lei, in timp ce „omologul” lui din Bulgaria costa 100 de leva, echivalentul a 200 lei.

Pentru a vedea cel mai important concert al acestui an, cel al Madonnei, pe 26 august in Parcul Izvor, vom  da mai putini bani decat vecinii nostri bulgari. Asta pentru ca pretul celui mai ieftin tichet de intrare la spectacol costa in Romania 120 lei, in timp ce „omologul” lui din Bulgaria costa 100 de leva, echivalentul a 200 lei.

Organizatorii concertului din capitala Bulgariei, Sofia Music Enterprises, se lauda insa in ziarul Novinite ca spectacolul dat de Madonna la Sofia, pe 29 august, este cel mai ieftin din Europa.  

Pentru a atrage insa un numar record de spectatori pe Stadionul National „Vasil Levski”, organizatorii de la Sofia au anuntat ca vor permite intrarea gratuita a copiilor, singura conditie fiind ca acestia sa nu aiba mai mult de 1,20 m inaltime.

Pe de alta parte, VIP-urile din Romania pot plati pentru un loc special dedicat  800 lei, in timp ce, in Bulgaria, cel mai scump bilet (categoria VIP) costa 600 lei (300 leva).

Biletele pentru concertul de la Sofia au fost puse in vanzare miercuri, in timp ce pentru cel din Bucuresti se pot cumpara bilete incepand de saptamana viitoare, luni, 23 februarie, ora 10. Pana pe 2 martie, vor avea prioritate clientii Vodafone Romania (sponsorul oficial al concertului), care pot achizitiona bilete de pe www.myticket.ro. Incepand cu 3 martie, biletele vor fi disponibile publicului larg, online si prin magazinele Diverta.

Presa de la Sofia a estimat ca Madonna va pleca din capitala bulgara cu 5-7 milioane de dolari mai bogata. Chiar si in cazul in care biletele nu se vor vinde toate, oricum va fi cea mai mare suma incasata vreodata de un artist in urma unui concert sustinut in Bulgaria.   
     

Negocierile pentru a veni in Romania au durat un an


Negocierile cu managementul Madonna au fost demarate acum un an, inca din momentul in care artista si-a facut publica intentia de a-si prelungi turneul. Cand au fost anuntate noile date din 'Sticky&Sweet Tour', comunicatul oficial a cuprins si Romania intre opririle vizate”, a declarat pentru Adevarul, Laura Coroianu, CEO Emagic.

„Discutiile cu managementul artistei si cu Vodafone, sponsorul oficial al evenimentului, au continuat si pe parcursul ultimelor saptamani, iar in momentul in care toate detaliile au fost puse la punct, am putut confirma oficial concertul”, a explicat aceasta evolutia negocierilor.

Madonna va veni cu 250 de specialisti

 
Din cauza complexitatii show-ului, regina muzicii pop trebuie sa “plimbe” dupa ea o echipa imensa, formata din 250 de oameni. Printre acestia se numara si cateva zeci care vor aparea pe scena – cantareti vocali, instrumentisti si dansatori – dar majoritatea sunt specialisti pentru sunet, cele doua scene si lumini.   

Invitatul special al concertului este DJ Paul Oakenfold. El deschide, de fapt, toate show-urile din cadrul turneului „Sticky & Sweet Tour”, inclusiv cel de la Bucuresti. Paul Oakenfold este considerat unul dintre cele mai importante nume din cultura de club moderna. A remixat piese de Rolling Stones, U2, Madonna, Justin Timberlake, Snoop Dog, Muse, New Order, The Cure, Massive Attack si chiar Elvis Presley si a fost producatorul trupei britanice The Happy Mondays.

Spectacol de doua ore, cu patru sectiuni

 
Spectacolul de la Bucuresti va dura doua ore si va fi impartit in patru sectiuni, fiecare dedicata unei perioade muzicale. Prima parte, “The Pimp”, este un omagiu adus anilor ‘20 si stilului “gangsta’ pimp”, din muzica moderna.

A doua parte, intitulata “Old School”, aduce aminte de stilul anilor ‘80, gen care a consacrat-o. Spectacolul continua cu o sectiune destul de controversata, dedicata muzicii si dansului din folclorul balcanic, unde se regasesc puternice influente din muzica tiganeasca. Ultima parte a spectacolului este reprezentata de sectiunea “Rave”.

Nu vor lipsi costumele extravagante, create de 36 de designeri, 3.500 de elemente de garderoba si bijuterii in valoare de un milion si jumatate de euro.

„Sticky & Sweet Tour”, turneul de promovare a albumului „Hard Candy“, a fost extins anul acesta, dupa succesul extraordinar de care s-a bucurat in 2008. Este deja considerat cel mai bine vandut turneu din istorie al unui artist solo. In 2008, peste 2,3 milioane de spectatori din 58 de orase au vazut spactacole din turneul Madonnei.

20 Februarie 2009
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod