Cel mai bine plătite femei din lume îţi dezvăluie secretele lor
Maria Sharapova a ştiut întotdeauna ce-şi doreşte
În ultimul an a câştigat peste 25,5 milioane de dolari proveniţi atât din tenis, dar în mare parte din contractele de sponsorizări şi show-rile de modă la care a participat. Pe lângă faptul că este una dintre cele mai bune jucătoare de tenis din lume, Sharapova deţine supremaţia şi la capitolul frumuseţe.
"Când munceam ca să ajung în top, nu mă poziţionam niciodată pe locul 2. Vroiam întotdeauna locul 1", explică Sharapova. Ca să ajungi undeva sus, trebuie mai întâi să ştii ce-ţi doreşti. "Ca să ajungi la jobul mult visat, trebuie mai întâi să ştii care e acela. Aşa că, hotărăşte-te şi concentrează-te pe el", conchide campioana.
Sallie Krawcheck s-a înconjurat de oamenii potriviţi
Este cea mai bine plătită afaceristă de pe Wall Street, însă pentru a ajunge aici şi-a sacrificat căsnicia. La un moment dat a trebuit să aleagă între succes şi un bărbat care nu-i înţelegea meseria, nu avea aceleaşi aspiraţii ca şi ea. "Drumul către succes alături de un bărbat care nu te susţine este imposibil de parcurs", spune Sallie Krawcheck. Aşadar, este important să te înconjori de oamenii asemenea ţie, cu aceleaşi idealuri şi cu aceeaşi forţă de a răzbate.
Beyonce a înţeles că nu poate fi iubită de toată lumea
Celebra cântăreaţă a reuşit să facă economii de peste 120 de milioane de dolari alături de soţul ei, Jay Z. Cum? "Funcţionează" pe un principiu simplu: mă placi... ok, nu mă placi... ok. "Încetează să te mai mulezi după cei din jur, încetează să acţionezi în funcţie de ce-şi doresc ceilalţi. Nu poţi şi nu trebuie să ai pretenţia ca toată lumea să te aprecieze", explică artista. Ceea ce trebuie să faci cu adevărat este să-ţi urmăreşti scopurile şi să ţii cont numai de părerile constructive.
Indra Nooyi se respectă şi a câştigă
Este CEO PepsiCo, cel mai bine plătită femeie din India şi printre cel mai bine plătite din lume. Cum a reuşit să se impună? Prin originalitate şi curaj. La primele interviuri nu s-a sfiit să poarte costumul tradiţional indian, demonstrând astfel că este mândră de originile ei şi, implicit, de ea. "Important este să fii tu întotdeauna... Asta te diferenţiază de ceilalţi, te face să te simţi şi să fii specială".
Rachel Ray: "Numele tău este brand-ul tău"
Este cea mai bogată bucătăreasă şi ţine cu "dinţii de numele ei", fiind conştientă că acesta este brand-ul ei şi o reprezintă. "Este esenţial să ai grijă cu cine te asociezi şi, mai mult decât atât, este foarte important cum te prezinţi în societate, care este renumele pe care ţi-l creezi".