Ca fiecare dintre noi isi doreste sa poarte, macar o data, pe brat, o veritabila geanta Louis Vuitton, este de netagaduit. Nici faptul ca o capitala micuta (ce se mandrea odata ca ar fi fost sora mai mica a metropolei franceze) a vazut produse autentice apartinand acestui brand inflorind spectaculos in peisajul sau, chiar mai dinainte ca Vuitton sa-si fi dat seama de existenta Romaniei in Europa, nu e, din nou, de contestat.
Acum, Vuitton vorbeste despre Romania si o face in stil mare. De 10 ani incoace, Louis Vuitton propune clientilor sai destinatii interesante, aglomeratii urbane demne de luat in seama si centre de shopping din intreaga lume, musai de trecut pe lista turistilor shoppaholici.
Iata de ce, cred ca si voi sunteti mandre sa aflati ca Bucurestiul, nu numai ca nu este uitat, ci chiar beneficiaza de o reclama pozitiva, bine construita si... gratuita din partea unuia dintre cele mai mari branduri internationale.
De ce spun sa ne mandrim cu asta? In primul rand, pentru ca acest ghid a devenit un soi de carte de capatai pentru afaceristii care sunt, de ani buni, clienti obisnuiti si dedicati marcii Vuitton.
In al doilea rand, pentru ca Louis Vuitton lanseaza, tot acum, o mica colectie de ghiduri turistice individuale dedicate oraselor Mumbay, Miami, New York, Paris si Tokyo, selectie din care si Bucurestiul ar putea face parte intr-un viitor nu tocmai indepartat - cel putin, asta e speranta noastra. Un al treilea motiv de mandrie este faptul ca Bucurestiul este inclus in acest ghid alaturi de alte 32 de orase europene, dintre care cinci - 6 cu Bucurestiul - sunt mentionate si ele, in premiera, dar au rezonanta nobila: Glasgow, Lausanne, Manchester, Palermo si Saint-Tropez. Ei bine, nu putem spune ca nu ne flateaza prezenta intr-o asemenea enumerare, mai ales ca, stiti si voi, sunt destui romani care si-au facut un cuibusor caldut pe Coasta de Azur.